Android iFokus

Android

Etikettsamsung
Läst 3489 ggr
[SarahOhrn]
0

Samsung Galaxy TAB 2 7 3G

Surfplattan som ingår på Telia nu när man beställer abonnemang med Samsung galaxy S4 (Samsung Galaxy TAB 2 7 3G) är den något att hänga i julgranen?

[kissidor]
0

på sin höjd ok och klart sämre än både nexus 7 och iPad mini tror jag.

Jonsson9
0

#1 Samtidigt bra mycket bättre än många andra surfplattor. Beror ju på vad du har för krav TS?

Lite av Telias tanke är väl kanske att sälja ett/två abonnemang som då blir dyrare då man kan surfa på 3g i plattan.

Vänlig hälsning, Martin

[kissidor]
1

ok. nu hade jag läst i en annan tråd och råkade veta att TS hade en platta redan och en som var bättre än denna, och det var utifrån den måttstocken jag gav mitt svar. samt att extrakort till plattan ingår utan extra kostnad under hela bindningstiden - inte lätt för dig att veta dock jonsson 🙂. men visst har du rätt i att det finns många som är betydligt sämre också!

[SarahOhrn]
0

Ja det är ju det att kortet ingår med surf i 24 mån, har en iPad 3 så den är ju prio 1 men den har bara wifi så klart vore nice med en platta med 3g när man ska iväg bara! Men nu blev det att jag beställde hos en annan operatör där det blir billigare då jag ju eg inte behöver plattan :P

[kissidor]
0

det är ju bara att dela ut en wifi hotspot från telefonen 🙂

[SarahOhrn]
0

#5 Jo det är ju det :)

Jonsson9
0

Okej dåså!

Vad är det här "iPad" för något? 😛

Vänlig hälsning, Martin

[SarahOhrn]
0

#7 Jag hoppas att du skojar med mig för att det är konkurrent till Android?! :P

Jonsson9
0

#8 Kunde inte låta bli 😃

Vänlig hälsning, Martin

[SarahOhrn]
0

#9 Haha, puh! Jag blev nästan lite mörkrädd ;)