Problem galaxy s3
Efter att ha uppdaterat mobilen har den börjat strula! Den startar om sig, stänger ner och blir svart så idag fick jag plocka ur batteriet. När det ringer lyser den inte utan jag måste trycka på knappen längst ner på telefonen för att sen kunna svara osv osv. Nu har jag försökt att flytta en app från en mapp till en annan men skärmen blir bara svart. Någon som vet vad det kan bero på? Jag väntar barn i april och misstänker att det kommer gå ruskigt fort denna gång så jag känner att jag är i stort behov av min mobil om det händer något. Vad tror ni? Ska jag lämna in den eller kan jag kanske göra något själv? Måste ju ha en telefon jag kan lita på :-\
Har också haft problem, mest troligen också sedan den senaste uppdateringen. Fabriksåterställde den igår och har sedan dess inte stött på några problem, så prova det! Glöm dock inte att spara sådant du vill ha kvar först - bilder, SMS och så vidare.

Hur sparar jag sånt? Försvinner appar osv också?
Du kan spara det på t.ex. datorn, Dropbox eller ett externt minneskort.
Se till att du har kopplat ihop din mobil med ditt Google-konto, då sparas alla kontakter, appar och många av dina inställningar. De flesta appar laddas sedan ner av sig själva när du återställt mobilen, annars finns det en lista i Play Store över alla dina tidigare installerade appar så att de är lätta att hitta igen. Appar du betalat för finns kvar så att du kan installera dem igen utan att behöva betala en gång till.

Tack för hjälpen,jag ska prova att återställa telefonen då!