så typiskt att jag tappade min i toaletten i tisdags då , får ju visserligen en nyare jobblur nu men det hade ju varit spännande och kul att se vad den här uppdateringen hade gjort för gamla fina men lätt åldrade sgs2:an - jag tror man hade märkt av project butter och gillat det
Värd på Mobiltelefoner och Android
För föreningen, klubben, klassen, skolan, bloggen, hobbyn, intresset, spelklanen, familjen, kompisgänget, bostadsrättsföreningen, samfälligheten...
Kom igång på några minuter. Gratis förstås!
förvånar mig inte att du tycker den verkar snabbare, inget större fel på ics men jelly bean flyter bättre ! jag försöker trösta mig med att jag förhoppningsvis hämtar ut en note II på posten ikväll
nedå lugn bara, det ska jag inte - jag hatar att prata i telefon, det finns mycket bättre saker att använda en telefon till . och när jag är så illa tvungen att prata i den är det sällan offentligt - men för att verkligen lugna dig jonsson så är det väl bäst att jag skaffar ett bluetooth-headset
ja - eller - så börjar jag gå omkring på stan med den vid örat och med en skylt kring halsen där det står "medlem i android.ifokus"
mm, jag minns när nexusen fick jelly bean, det var riktigt nice - som du säger lite som att få en ny telefon faktiskt
Jag måste vara trög i skallen, men HUR får man till det via Kies? Har startat upp programmet, och kopplat ihop med datorn. Men sen då? Kommer det en länk nånstans? Måste jag ladda ner något via datorn?
Nä, jag hittar det verkligen inte.. Kanske inte släppts in UK än?
Ajdå
En sak jag märkte nästan på en gång är att skärmen blivit mkt säkrare när man skriver sms. Jag har ganska stora händer så det har blivit typ en miljard felskrivningar i sms förut. Nu har jag kanske behövt radera och skriva om, ett par tre ggr bara.
Dock så tycker jag att telefonen drar mer ström nu