Xperia Tipo
Hej!!
Ja skrev här för behöver lite hjälp med en ny mobil:) Jag gillar sonys xperia tipo den verkar passa för mig o är bra pris.Jag letar inte efter en att använda internet till i första hand, vill ha den mest till basic sakerna ringa o messa, ta bilder o lyssna på musik..så de här sakerna vill ja ska funka bra.
Är det någon som har xperia Tipo och kan säga om den e ok? den e typ den minsta android mobilen och det gillar jag som tjej ..
Jag läste nån recension som skrev att det inte hördes så tydligt när man pratar i tfn o folk som haft svårt o höra, men läste en annan som skrev tvärtom att det var bra call quality! confusing..använder inte folk mobiler för att ringa längre för det e katastrof tycker jag om det inte hörs bra. Men de va i storbrittanien så kan ju va annorlunda där tänker jag??och det beror kanske på vilka mobiler de jämför med? jag kräver inte toppklass men jag vill ju att de som ja pratar me ska kunna höra ordentligt !!
uppskattar hjälp/shami
Ursäkta sent svar, tror jag glömde svara dig i julstressen. 
Jag har dock ingen erfarenhet av just Xperia Tipo, men av flera andra Xperia modeller och de har alltid hållt riktigt bra klass.
Har du skaffat nån ny mobil än? Och blev det en Tipo eller? :)
Vänlig hälsning, Martin
men va tusan
! ja det måste verkligen ha varit julstressen som var boven - för jag missade det också helt och hållet. jag brukar verkligen inte missa nya inlägg som inte får svar på nån dag eller så
.
du har väl säkert redan gjort ditt mobilköp, isf är jag också nyfiken på ifall det blev en tipo eller nåt annat och hur nöjd du är, vore kul om du berättade
.
annars så tror jag tipon är väldigt prisvärd, men inget för den som vill ha lite mer prestanda.
och det där med att du "som tjej" gillar den minsta androidmobilen… hmmmmm
! "som tjej" själv har jag helt andra prioriteringar och en ganska stor android, så det har nog inte med kön att göra om man vill ha en liten mobil - i såfall tycker jag man har blivit blåst på det roliga