Ingen AndroidCast på ett tag
Tyvärr har jag spräckt glaset till min HTC One S (japp, Gorilla glas går att ha sönder - dock gick inte displayen sönder).
I och med detta så kommer jag inte kunna skriva några AndroidCast förrän jag har fått tillbaka mobilen från service (samlar på mig nyheter via appen Pulse).
Ajdå! Det var tråkigt att höra. Hur gick det hära till? 
Vänlig hälsning, Martin
Halkade och häll i mobilen och tråkigt nog så krossades glaset när jag landade.
ryser vid blotta tanken på att vara av med sin gulle-android
!
min fick sig en kyss i usb-porten för några dar sen så den trodde att den laddade hela tiden, samt att batteriet drog ur galet snabbt och att den stängde av sig själv titt som tätt - så jag har gått här i veckan och bekymrat mig för att jag skulle bli tvungen att skicka in den. blev otroligt lättad när jag lyckades peta till därinne med en köttkniv så den uppför sig helt normalt igen 
håller tummarna för att de inte sölar på verkstaden!
#3 Jag saknar den verkligen, jag brukar kolla de senaste Android nyheterna varje dag och nu får jag nästan rykningar av att inte kunna göra det. 
Men den är nog tillbaka snart hoppas jag.
Jag får en ny HTC One S nästa vecka men pga min nuvarande livssituation så kommer jag inte ha tid att skriva några AndroidCast först tidigast i februari nästa år.
Nästa söndag var det dags igen, då kommer årets första AndroidCast.
härligt att höra Michael, det ser vi fram emot :-)
Det kommer på tisdag, har fullt upp idag och imorgon. Men på tisdag kommer det massor med nyheter.
vi räknar ner michael
!