Android iFokus

Android

Etikettproblemlösning
Läst 6014 ggr
Ketang
1

Snoosa på S3án?

Jag har ett litet problem med min Samsung Galaxy S3á. När alarmet går så kan jag inte snoosa! Det går alldeles utmärkt på S2án men verkar inte finnas på den nya!

Någon som vet om det är en inställning eller om dom varit så enormt korkade att plocka bort den funktionen!?

[kissidor]
1

nejdånejdå, ketang - de har inte varit korkade och försämrat nåt, utan de har förbättrat det Glad. men nu har du möjlighet att ange hur du ska snooza - hur många minuter och hur länge, och då måste du göra den inställningen när du ställer in larmet. scrolla ner lite eller tryck på "mer" eller vad det kan tänkas stå så kommer du åt den inställningen Flört

Ketang
0

Jag har tittat men hittar inte :/ ska kolla igen!

flisan708
0

Klicka på "mer" där du ställer in alarmet så hittar du snooze.

Ketang
0

Hittade det! Tack! Men jag har mer problem. Hur lägger jag till ord som mobilen inte känner till?

[kissidor]
1

vilket tangentbord använder du då ketang? androids standard, samsungs swype eller nåt du laddat ner? de är antagligen olika på den punkten.

Ketang
0

Vet inte vad det heter men finns redan i telefonen. Det är det med siffror på och inte det som ser ut som ett vanligt tangentbord Ala iPhone.