Android iFokus

Android

Etikettsony
Läst 5324 ggr
Jonsson9
2012-09-13 22:06
0

Sony's Android-klocka (SmartWatch)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tänkte bara höra om här finns någon som använt Sony's SmartWatch?

En klocka som kan kommunicera med sin Androidenhet och visa olika information.

Dela gärna med er av erfarenheterna kring den, vad ni tycker och hur ni upplever den! Skrattande

Vänlig hälsning, Martin

[kissidor]
2012-09-13 22:35
0

om jag nu fortfarande använde klocka (vilket jag slutade med samma dag som jag började använda mobiltelefon ;-)) så skulle jag nog vilja ha en sån. men då skulle jag reta mig på att inte klockan kunde vara en smartphone också :-). min strävan är att man bara ska behöva ha med sig EN enda grej, och för närvarande är det ju androiden som ligger närmast att kunna uppfylla det en vacker dag. så kort sagt är jag inte direkt sugen på att börja gå tillbaka till att använda grejer som jag slutat med för att deras funktion införlivats i telefonen - jag förväntar mig snarare att kunna göra mig av med MER grejer. pengar/betalkort, leg och nycklar tex, bort med att gå och släpa på och hålla reda på den skiten, den ska in i luren B-)!

Jonsson9
2012-09-13 22:49
0

#1: Förstår hur du tänker och håller med till viss del!

Men kan ändå tycka att den fyller ett ganska bra hål.

• Man kan snabbt och lätt hålla koll på sin löprunda.
  • Läsa sms utan att behöva ta upp telefonen (och kanske behöva ta av vantarna när det är kallt ute ;))
  • Styra musiken när man tränar eller cyklar.
  • Välja kontakt att ringa upp direkt i headsetet.

Inte så bra koll på de appar som är kompatibel med den men finns säkert fler livsnödvändiga funktioner till den. Flört*prylnörd*

Vänlig hälsning, Martin

Jonsson9
2012-09-16 23:17
0

Swedroid kom ut med en väldigt utförlig recension om den idag. Glad

Vänlig hälsning, Martin