Android iFokus

Android

Etikettköpråd
Läst 61 ggr
Sabah
2022-02-01 06:18
0

Hörlurar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Jag behöver nya hörlurar och jag har varit så nöjd med dem jag nu haft i flera år. Samsung in-ear med kabel, 3,5 mm,se bilder. Den modellen verkar inte finnas längre, någon som vet om det finns något liknande att få tag på?

Jag har små öron med trånga hörselgångar, den modellen jag har haft nu går inte in i hörselgången, den ligger lite mer utanför och hålls fast med flärpen av cilikon som man trycker fast dem med, de sitter verkligen jättebra!

Har nu provat ett par iPhone med samma modell, de ligger bra i örat men har ingen flärp som håller fast dem, så de kan lätt trilla ur. De är inte heller helt kompatibla då det är en Samsung-telefon jag har, ljudet går inte justera men det går att stänga av och svara.
Hittar jag inga andra får jag ta dem men jag vill kolla först om det kanske finns några bättre! 🙂

💖🧡💛💚💙💜

[ghostdoggy]
2022-02-01 07:31
0

Annars finns d ju hyfsade headphones till en vettig peng,har själv små öron..lol..irriterande när d aldrig satt kvar en längre stund..nu har jag vadderade lurar och man märker inte ens att dom sitter på skallen

_Fisken
2022-02-01 07:50
0

Den där modellen som visas på bilden har jag nu och den ramlar ur ibland. Inte så bra. Öron är så personliga. Nästa får bli med såna där "silikontuttar". Det följer med olika storlekar.
Jag brukar handla sånt där på Fyndiq eller Amazon.se och då gärna headset med Bluetooth.

Sabah
2022-02-01 10:00
0

#2: Tack för tipset om Fyndiq! Där finns den här modellen! 🙂

Men den finns i 15-20 olika produkter, förstår inte skillnaden mellan dem.. De ser lika ut och många har samma namn: EG920BW. De har samma anslutning. Någon modell säljs som bulk, alltså utan förpackning = billiga pris, det kan jag förstå är skillnad men övriga.. Alla har olika pris också.. Nu blev jag väldigt förvirrad! 🤔 Någon som förstår sig på?
De har inget telefonnummer så man kan ringa och fråga och mejl tar kanske lång tid att få svar på.. Jag provade att skicka en fråga på messenger, som de uppger som kontaktväg, får se hur lång tid det tar..
Om någon begriper sig på sådant här tar jag tacksamt emot hjälp! 🙂

💖🧡💛💚💙💜

Carmarino
2022-02-01 10:42
0

Fyndiq är en "marknadsplats" som säljer varor från en mängd olika företag, så det är därför det är olika. Beställer du flera olika varor så kan de mycket väl skickas från flera olika håll.

Varan är troligtvis samma, särskilt om den har samma namn.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Fyndiq_AB

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Sabah
2022-02-01 14:30
0

#4: Insåg just det men tack för svar! 😊 Det förklarar ju varför jag fick upp så många! 😄 Man lär så länge man lever! 😃

💖🧡💛💚💙💜

Carmarino
2022-02-01 14:58
1

#5: 👍😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ