Inga Fb Messenger chattbubblor??
Helt plötsligt har funktionen chattbubblor försvunnit från min telefon? Jag har testat installera äldre versioner av Messenger men det hjälper inte, beror det på programvaruuppdatering? Jag uppdaterade telefonen nån gång nu i december och det var kanske då det försvann utan att jag riktigt la märke till det, trodde väl det var messenger som var buggat som det brukar vara.
Jag har en Galaxy S20+ och min kompis har S9+ men har samma uppdatering som jag har men hennes bubblor finns fortfarande kvar, vi båda har Android-version 10 och One-UI 2.5
- Redigerat 2020-12-10 20:00 av vanellie
Den första bilden är från min kompis o den andra är min
Fick nu höra ifrån Samsung Support då jag har nästan slitit mitt hår för att få in chattbubblor på messenger på min samsung S20 men förgäves.
Du har ju åtminstone inte "chattbubblor" så du kan klicka på den men det har jag. Men fick som sagt detta ifrån Supporten att det är inte fel på våra telefoner utan det är Facebook själva som har valt att ta bort den tjänsten på Messenger. Dom har även tagit bort att man kan se vilka bilder/videos du har skickat till respektive vän så ska du kolla efter en bild måste du scrolla igenom HELA er konversation. Så dom har gjort messenger sååå värdelös.
Så du få göra som jag, kolla i vänstra hörnet om man fått ngt mess ifrån messenger.
Såå kasst men som sagt inget som Samsung kan göra ngt åt. Utan det är som sagt Facebook själva som gjort denna urdåliga uppdatering.
Visar en bild på hur det ser ut hos mig samt min väninnan då.