Helgdagar dyker inte upp i kalendern (Samsung)
Jag använder Samsungs kalender, men jag synkar Svenska högtider genom mitt Google konto, och det har alltid funkat. Helgdagarna dyker upp som vanligt men nu sen årsskiftet så dyker bara fåtal högtider upp, förstår inte varför? När jag bläddrar bakåt i kalendern så finns allt med, men inte från och med 2020. Någon som vet vad som kan hänt? Varför det inte synkas? Jag har en Samsung galaxy s9+. Har inte uppdaterat OS till Pie och jag hoppas inte det beror på det för jag avskyr det systemet…
Jag har samma problem, har provat att kryssa i och ur samt trycka på synka nu flera ggr utan framgång. Så om någon hittar en lösning får den gärna dela med sig.
Mvh Linn
Jag har hunnit byta till en Galaxy s20+ nu och där funkar kalendern som den ska med alla högtider. #1 Hoppas det löser sig för dig och andra som eventuellt har detta problem!
#2 Vad skönt att det funkar där!
Jag har för övrigt en galaxy S8 om det skulle ha någon betydelse..
Mvh Linn
SuperLimm om du har en s8, gå till "synka nu" i kalender appen. Om du har en Google mail se till att den är synkade med svenska kalenderdagar. Hoppas det funkar😊
#4 som jag skrev i #1 så har jag gjort det flera gånger. Det hjälper inte tyvärr.
Mvh Linn