Android iFokus

Android

Etikettsamsung
Läst 1662 ggr
strobii
0

kan inte logga in på spotify

har råkat ut för ett problem och inte hittat någon lösning trots googlande, så gör ett försök här ändå och hoppas att nån kanske kan hjälpa mig. 

jag loggade ut mitt spotifykonto på mobilen då appen krånglat en del. men när jag försöker logga in igen får jag upp denna ruta: du är offline för närvarande, gå online om du vill ansluta till spotify.´ 
men hur ska jag kunna gå online om jag inte får logga in haha? :( att klicka på anslut-knappen fungerar inte. 
försökte logga in på spotify genom hemsidan för att kanske där kunna stänga av offlineläget ifall det är vad som ställer till det, men det fanns inte någon sån funktion där. 

av vad jag läst mig till verkar det som att spotify är medvetna om problemet men att det inte gjorts någonting åt det sen 2015?? utan att enda lösningen är att avinstallera appen. men med över 1000 nedladdade offline-låtar så vill jag ju allra helst kunna gå runt det på något sätt :/
nån som råkat ut för samma problem och löste det? 

(det enda jag hittat är någon som tydligen kunde duplicera sin app och på så sätt få det att funka. men jag hittar ingen sån funktion på min galaxy.)

Sarah
1

Jag hade en del problem nyligen. Gick in på hemsidan och chattade med support där. Tog 2 minuter så var allt fixat.

strobii
0

den hjälpen var totalt värdelös tyvärr. deras enda lösning var att avinstallera appen. så uppenbarligen struntar dom i ett så pass stort problem.