Finns det telefonsvararappar?
Jag behöver använda telefonsvarare i jobbet ibland. Lite olika för olika tillfällen och tider på dygnet, men jag behöver ingen funktion att uppringaren kan tala in meddelanden. Alltså att jag kan tala in några olika meddelanden och enkelt byta mellan dem, eller ännu hellre att de går att schemalägga. I något meddelande vill jag ha möjlighet att lägga in fördröjning så att jag får en chans att svara, några vill jag att de svarar direkt och spelar upp mitt intalade meddelande. Jag tror att ni förstår ungefär vad jag är ute efter.
Jag har sökt i Google Play med alla möjliga sökord utan att hitta något som ens är i närheten. Är det kanske så att en sån app inte är möjlig av något tekniskt skäl? Att en app helt enkelt inte kan ta ett telefonsamtal?
Jag vet att man kan tala in meddelanden hos operatören, men det känns inte alls lika smidigt och lättjobbat som jag vill ha det.
jag måste nog säga som du själv upptäckt att det verkar faktiskt inte finnas. kanhända att det har att göra med nån begränsning i systemet, annars tycker man ju nästan att det borde ha funnits. såg att du hade frågat på swedroid också, får du inte svar där heller återstår bara den allra yttersta expertisen på xda 😃