Android iFokus

Android

Etikettsamsung
Läst 545 ggr
[Sandi92]
0

Är denna surfplatta något att ha?

Ska ha den enbart till att surfa och kolla på serier/film/Youtube. Den är väldigt billig, men om den bara är skräp så är den ju ändå inte värd pengarna. https://www.netonnet.se/art/dator/surfplattor/samsung-galaxy-tab-a-10-1-2016-wifi-32gb-black/1002422.8899/

Sindri
1

Jag skulle inte köpa med så gammalt operativsystem (3 år). Efter den har det kommit två nya, Nougat och Oreo. Kolla om den går att uppdatera till Nougat - då kan det vara något.

[Sandi92]
0

#1 Enligt vad jag har hittat så går den att uppdatera till oreo. Nougat vet jag inte. Vilket är nyast, oreo eller nougat?

Sindri
1

Oreo, det är Android 8. Då borde det vara lugnt vad det beträffar.

[kissidor]
1

det där är en ganska omtyckt platta med fin skärm för prisklassen och bra batteritid bland annat - och priset just nu är bättre än någonsin förr. Dess största nackdel enligt min åsikt är att den bara har 2GB RAM-minne, vilket inte känns så framtidssäkert.  men för din användning borde det vara ok, och för de pengarna finns det inget bättre men ett antal som är väsentligt sämre

[Sandi92]
0

Tack för era svar. Jag köpte den. :)

[kissidor]
0

vore roligt om du ville berätta lite kort vad du tycker om den när du har hunnit testa den lite 🙂!