Aktivitetsarmband?
Har precis (fick den igĂ„r đ) köpt en Sony Xperia Z5 och i den finns appen lifelog. Hade tĂ€nkt önska mig ett aktivitetsarmband i julklapp och tĂ€nkte att det Ă€r bra om detta Ă€r kompatibelt med appen för att underlĂ€tta och ha allt pĂ„ samma stĂ€lle. Kikade lite pĂ„ Sony SmartWatch 3 (som iofs Ă€r en klocka) och Sony SmartBand 2. Lutar mer mot "bandet" men Ă€r det vĂ€rt den extra kostnaden för allt extra man fĂ„r i klockan? Eller borde jag satsa pĂ„ nĂ„got helt annat? đ
Personligen tror jag inte smartklockorna Àr vÀrda sina pengar för de flesta Àn. Jag luslÀste recensioner pÄ alla de bÀsta smartklockorna för ett tag sen och fick intrycket att ingen av dem Àr sÀrskilt tillförlitlig vad gÀller pulsmÀtning etc heller, sÄ jag köpte ett band istÀllet och fortsÀtter hÄlla koll pÄ hur smartklockorna utvecklar sig - en dag tycker jag sÀkert de blivit tillrÀckligt bra för att slÄ till men inte riktigt Àn :)
Jag skulle inte satsa pÄ smartklocka, satsa hellre pÄ ett aktivitetsband som jawbone up eller fixbit. De har kommit lÀngre Àn smartklockorna.
Hej! Vet inte hur relevant det hÀr Àr men Savly brukar lÀgga ut ganska mycket erbjudanden om olika aktivitetsarmband
Köpte en fitbit Charge HR :)