LJUD!
HJĂLP!! Lite panik nu đ Inga ljud hörs alls i min Samsung s3!!! nĂ€r jag sĂ€tter i lurarna funkar ljudet men inga ljud hör jag utan lurar?!
Har kollat ljudreglagen i instĂ€llningar och alla Ă€r pĂ„âŠ.
Vad kan jag göra??
oj, ingen aning - har du prövat att helt enkelt starta om den?
Japp tagit ut batteriet och sĂ„ startat upp igen och dĂ„ funkar det. Men nu har jag anvĂ€nt lurarna original och pratat en timme sĂ„ Ă€r alla ljud borta igen!!! SHIT lĂ€r vĂ€l mĂ„sta byta ut skrĂ€llet nĂ„t Ă€r juh galet med den đ
det lĂ„ter som glapp eller liknande i hörlursuttagetâŠ.tror du mĂ„ste lĂ€mna in den sĂ„ dom fĂ„r kika pĂ„ detâŠ
Om det Àr fel pÄ den sÄ Àr det mycket bÀttre för dig om du kan "DOA" den - dvs fÄ den utbytt bums för ett ursprungligt fel - Àn att trassla med att skicka in den för garantireparation. Men dÄ Àr det brÄttom - tillverkarna har olika regler för hur lÄng tid man har pÄ sig att DOA (Dead On Arrival) den, men mer Àn tvÄ veckor Àr det nog ingen som har iaf. Var köpte du den? Det kan ocksÄ ha betydelse, hur pass vettiga affÀren Àr att ha att göra med.
#4 Jag lĂ€mnade tillbaka den (NetonNet) och köpte en ny via Conrads Elektriska đ