Instagram problem med sgs4
Har haft min samsung s4 i en vecka nu och märkte att man inte kan ladda upp gamla videoklipp på instagram som man kan göra med iphone. enda sättet att kunna ladda upp en video är att filma genom instagram-appen.
Just nu gör jag så att jag mailar videon jag filmat till min egna email och sedan öppnar mailet på min iphone, sparar och sedan laddar upp.
Där ser man!
Vänlig hälsning, Martin
Nu var jag tvungen att installera instagram bara för att kolla 🙂. Funkar det inte att helt enkelt dela från galleriet till instagram? Det såg ut som att det skulle funka för mig iaf, men jag skickade dock aldrig iväg den
#2 kan du ladda upp videos som du filmat tidigare? HUR?!
kanske man ska ha några speciella inställningar på kameran? Hjälp! vill verkligen inte behöva köra den jobbiga processen med email och iphone, vill inte heller bara filma från instagram-appen då jag gillar att pilla o fixa klippet innan det laddas upp.
EDIT:
Jo.. via galleriet kan man dela men trodde man kunde göra som iphone. dela videon via instagram appen!
TACK
Ja man tror ju att apputvecklarna ska göra så det funkar likadant oavsett operativsystem, men tydligen inte. Bra att det funkade för dig att dela från galleriet iaf 🙂