Hjälp! Jag ser en kompis bilder i min Samsung
Jag har skaffat en Samsung Galaxy II Plus och jag är inte så van vid den. Idag när jag skulle skicka foton till den att ha till bakgrundsbild såg jag att det fanns mappar där som heter som Bakgrunder, Foton, Galleri och Livebakgrunder.
Jag såg både mina foton och att en kompis bilder var i min telefon,i mapparna Foton, Galleri och då anar jag att hon också kan se mina foton när jag ju ser hennes.
Jag tror att det kan ha nåt att göra med Google+, för den appen har jag. När jag kollar i den appen ser jag bådas bilder men alla hennes och alla mina syns inte när jag kollar google+ i min dator.
I Galleri ser jag hennes fotomappar och vad hon döpt dom till, en del har dropboxikon i kanten.
En del av mina foton står det f på i kanten, så det kanske är foton jag delat på Facebook. Några har dropbox ikon på.
Vad ska jag göra för att inte hon eller andra ska se mina bilder? Hur gör jag för att inte andras foton ska synas i min telefon?
Hoppas nån kan hjälpa mig för jag har försökt och hittar inte vad jag ska göra för att få stopp på det.