Bästa surfen? (kontantkort)
Nån som har koll på vilket företag som har bäst surf till lägsta pris vad gäller kontantkort?
MVH Erika :)
generellt gäller att surfen vill operatörerna ha bra betalt för numera, och sen i princip kan man säga ingår samtal och sms i närmast löjliga mängder - så det finns egentligen ingenting som är särskilt billigt, surfen får man betala ordentligt för. ska man ha anständigt med surf så kan man egentligen lika gärna ta abonnemang.
men man behöver veta hur mycket du pratar, sms:ar och surfar för att kunna hitta det bästa för dig. och man behöver också veta vilka operatörer som har bra täckning precis där du oftast använder din telefon.
det finns ju också reklamfinansierade abonnemang som joors och wifog, om detta kan vara av intresse 

Jag pratar och smsar just ingenting. Det är själva surfen jag vill ha. Abonemang vill jag inte skaffa då jag vissa månader har väldigt dåligt med pengar.
MVH Erika :)
Wifog har gratis surf sms och samtal. Fri surf men man måste kolla reklam för att få den.
ja precis hera 🙂, jag nämnde ju också wifog men utan några närmare detaljer. är du intresserad av det gickan? det är inte reklam hela tiden, som de själva beskriver det är det inte så påträngande. du kan kolla här lite mer om det: http://wifog.com/
men om du inte är intresserad av en sådan variant, hur mycket surf skulle du behöva i månaden då? det är helt avgörande att vi får veta det för att kunna bedöma kostnaden för dig. de flesta kontantkort jag sett är ju upplagda så att förmodligen gör man av med surfen först och att det då har ingått typ etthundrasjuttontusen samtalsminuter och sms har man ingen nytta av eftersom att är surfen slut så är den slut och då är det bara att slanta in för en ny period om man vill kunna fortsätta surfa 😕.
Det du också kan göra gickan87 är ifall du kan köpa ett gammalt abonnemang från Telenor, där man hade fri surf. Men dom är lite svåra att komma över dock, men med tanke på att den billigaste låg på runt 79 kr med hastigheter på runt 3MB/s ner och 1MB/s upp så är det inget dåligt abonnemang. Du kan ju till exempel sätta ut en förfrågan här eller på mobiltelefoner.ifokus om det.
----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse
R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se
Det tar väldigt lång tid att få Wifog. Det tar nog ca.1,5 månad innan man får kortet!
☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅
………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅
Det står på deras sida att man får vänta.
ja av förståeliga skäl har intresset för ett wifog-abonnemang varit enormt. men om man är intresserad kan man ju anmäla sig ändå och använda kontantkort så länge 🙂

Jag surfar gratis med Joors 2GB per månad. Reklamen kommer i 5 sekunder när man kopplar upp sig. Sen inget mera vad jag har sett.
>>>Malum domesticum<<<
Ska du bara surfa har Hallon rätt bra priser
Glad Skåning
Har fixat Wifog och det kommer snart, ska bli väldigt spännande hur det kommer att se ut med reklam 😃
11 ge gärna betyg här inne sen :)
Jag har googlat på wifog o dom har haft stora problem med reklamen o att det ska gå att surfa, men nu på senare tid verkar det fungera bättre. Jag har väntat på kortet i snart 2 månader nu 😕 o inget kort ännu. Har fått en bekräftelse på att det ska snart skickas ut men det var för ca 1 månad sen.
Här massor att läsa om det. https://www.flashback.org/t2271957p33
☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅
………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅
#12 Det skall jag försöka om jag kommer ihåg det 😉
#13 Jag fick bekräftelse att mitt skickats ut igår, så får se hur lång tid det tar att få det. Sitter inte i sjön precis men det vore bra om det fungerar 👍