Android iFokus

Android

Etikett: problemlösning
Läst 2473 ggr
Castiel.
0

Sony Xperia Tablet S kan inte skanna nätverk

Jag behöver lite hjälp… Det är så att min Sony Xperia Tablet S kan inte skanna efter nätverk oavsett hur många gånger jag trycker på "skanna". Det finns nätverk runt omkring mig, men den hittar inget.

Kan någon hjälpa mig? 

http://www.sony.se/support/sv/product/SGPT112SE_S  här är den jag har

❝ The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

[kissidor]
0

i ditt ställe skulle jag försöka med en fabriksåterställning på den. vet du hur du hittar det? se till att säkerhetskopiera allt som går först bara, för det ryker vid en fabriksåterställning. men om du skulle lämna in den till verkstad så är det troligast det första de provar med där också, och de säkerhetskopierar inte innan.

[kissidor]
0

glömde fråga - antar att det har funkat förut men plötsligt inte?

Castiel.
0

Ja det har funkat förut. Nu har jag dock Internet efter många om och men. Vågar nog inte göra någon återställning på den eftersom den är såpass ny…

❝ The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

[kissidor]
0

åh men vad bra att det löste sig 🙂! men du ska iofs inte vara rädd för att göra en återställning, det gör bara nytta - det är lite jobbigt bara, speciellt om man har samlat på sig mycket appar och inställningar 😓

Aristarcos
0

Det är inte farligt att återställa en platta..den går ju bara tillbaka till det läget som den var när du köpte den, men som sagt säkerhets kopiera först…så kan du ladda in det sen. Om du har mail eller bilder så spara dem gärna separat! Garantin gäller även efter en fabriksåterställning.