Android iFokus

Android

Etikettövrigt-om-android
Läst 4396 ggr
[Gladamarsvin]
0

Vilken mobil har ni?

Jag har en Samsung galax s3 som jag är så jätte nöjd med Men undrar nu vilken mobil ni har och om ni är nöjd med den:-)

lergrodan
0

Är väldigt nöjd med min HTC One

[VSK]
0

SGS4 

Jag är väldigt nöjd med den.

[Nathalie62]
0

S3 och är väldigt nöjd jag med 😃

[Jens]
0

iPhone 5 och säger som de andra att jag är väldigt nöjd med den. 🙂

Jonsson9
0

Sony Xperia S. Funkar, men börjar få några år på nacken.

Funderar på en HTC One för tillfället.

Vänlig hälsning, Martin

bamse6311
0

HTC Sensation börjat strula trots att den inte är mer än två år.
Dessutom så är 1 GB RAM egentligen för lite för mina behov.

Måste köpa ny lur snart och måste välja med "plånboken" men ändå få en bra lur.

Efter att ha sonderat terrängen så är det nu bara två lurar kvar som jag väljer mellan

SGS3 4G eller Nexus4.

Båda är väldigt jämbördiga där SG3:an ligger prismässigt något högre.

Nåväl angående min Sensation. Jag har varit jäkligt nöjd med den men är det inte längre. Dels därför att den strular och dels för att jag vill ha bättre prestanda.

Bästa hälsningar,
Bertil

[Mustangcab]
0

SGS3 och jag är nöjd med den.

Jamie+Engla
0

Älskar min SGS4!!!!

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

[Thiah]
0

Jag har en sgs4 mini och jag är helt kär 😃

[kissidor]
0

jag är jättenöjd med min galaxy s4 och min galaxy note 2 också 🙂. om samsung inte gör mig besviken genom att klanta till det på nåt sätt med s5 och note 3 så kommer jag nog inte att kunna motstå frestelsen att byta upp mig till dem 😊, ca ett halvår efter att de släpps brukar vara fördelaktigast

Nebulosa
0

Jag har en Samsung Galaxy S4 Mini som jag är nöjd med 😃

~Rabbits for Life~

Snurpan79
0

Jag har en HTC One X och är väldigt nöjd med den sedan jag rootade den. 😃

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

[Nathalie62]
0

#12, Det har jag i och för sig också gjort, rootat min s3 😃

CupcakeGod
0

iSamsung Lumia S8

Jonsson9
0

#14 Är det nåt nytt? Aldrig hört om?

Vänlig hälsning, Martin

CupcakeGod
0

#15 Japp. Tror att den kom ut år 2017. 

Men för att vara allvarlig för en gång kull. Jag äger en Samsung Galaxy Note 2.

[VSK]
0

🤔

😃

[kissidor]
0

jaså blev det en note 2 sen gay god 🙂? har för mig det sista du skrev i tråden på mobiltelefoner var att du skulle åka och skaffa dig en s3? men vad tycker du om noten då, blev det rätt?

CupcakeGod
0

#18 Ju, jag visste inte ens om att note 2 existerade förran jag skulle gå och köpa en s3. Den är en av dem bästa mobiltelefonerna jag nånsin haft. Så mycket bättre än iPhone. Den är snabb, lätt att pyssla med och designen är finito haha  🙂

Aristarcos
0

❤️❤️Har själv en Xperia Z och är zupernöjd ❤️❤️bara det att den tål vatten är helt underbart..

IsabelleJ
2

Jag har haft min HTC Sensation i drygt tre år, och jag är positivt överraskad över att den fortfarande fungerar precis som den ska. Jag är väldigt nöjd med den. Jag har tappat den i golv, asfalt och den har även tagit en simtur i sjön här hemma, men det har den inte tagit stryk utav alls =)

Ladydragon
0

har en SonyEricsson Live With Walkman 

rätt nöjd med den största nackdelen är brist på utrymme för appar och att RAM minnet är väldigt snålt tilltaget 
men jag älskar Walkman knappen 🙂 tycker det är så skönt att slippa krångla med appar och liknande bara för att kunna lyssna på musik en stund

[Lynn-K]
0

Bytte nyss ut min HTC Incredible S (som verkligen varit helt underbar men som tyvärr inte hängde med längre) mot en Xperia V.

Gillar den skarpt! 😃

Sodaduck
0

Jag har en Xperia Mini Pro som jag haft i 2 år. Till en början var jag jättenöjd med den. Den krånglade sällan och den var som jag hade förväntat mig.

Men efter den senaste uppdateringen som var till telefonen har den bara blivit sämre och sämre känns det som. Den laddar och är allmänt seg stort sätt hela tiden och stänger av sig helt av sig själv lite för ofta kan jag tycka. Så nej, jag är inte särskilt nöjd med den längre, även fast jag gillar storleken och det utfällbara tangentbordet på den. 🙂

Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)

Karmatarerskanise
0

Hämtade min nya tele idag. En Samsung s3 4g. Är väldigt nöjd med skärm, utseende, KAMERAN och snabbheten.

bamse6311
0

Fick idag min ASUS PadFone 2 64GB och den är helt suverän.

Användarupplevelsen – snabbheten, smidigheten – är som att köra en Ferrari i en egen fil på motorvägen.

Nu var jag ju även väldigt glad för min HTC Sensation men den började strula.

Har ju varit van vid HTC-lurar och har alltid gillat Sense så den här ASUS PadFone2 var en helt ny och mycket positiv överraskning.

Som sagt så känns den som en Ferrari.

Bästa hälsningar,
Bertil

http://www.webhallen.com/se-sv/hemelektronik/163769-asus_padfone_a68_64g_vit

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1462066

http://www.mobil.se/tester/mobiltelefoner-surfplattor/tester-asus/test-asus-padfone-2-1.516369.html?articlePage=1

[VSK]
0

Hur känns det bamse att bytt märke? 😉😃

Grattis till nya luren.

Jonsson9
0

Kör numera med HTC One, sjukt nöjd.

Vänlig hälsning, Martin

bamse6311
0

#27 VSK

Jo, det känns faktiskt lite konstigt att ha bytt märke.
Det som jag saknar är Sense med alla sina widgetar och annat samt att de är byggda i aluminium och känns därmed lite stabilare.

Nu var ju inte HTC något alternativ för min del den här gången då de ligger i en helt annan prisnivå om man vill ha samma prestanda som i den här.

Bästa hälsningar,
Bertil

[VSK]
0

bamse du kommer bli nöjd, tro mig 😛

bamse6311
0

#30 VSK

Jag är redan väldigt nöjd 😃.
Det är ju en helt annan prestanda i den här luren än i min gamla Sensation.

Tar väl bara ett litet tag att vänja sig vid en ny lur.
Den är också väldigt lätt att hitta runt i menyer, inställningar och annat.

Bästa hälsningar,
Bertil

[VSK]
0

bamse har du testat kolla på film i nya yuppien än?

bamse6311
0

#32 VSK.

Där sade du något, det måste jag ju naturligtvis göra!
Har bara inte hunnit så långt ännu *skrattar*.

Bästa hälsningar,
Bertil

[VSK]
0

😃

Razzora
0

Sedan en vecka tillbaka (ungefär) så har jag en LG G2, LG:s nya flaggskepp. Måste säga att jag är fruktansvärt imponerad av telefonen. Batteritiden är helt otrolig. För tillfället så har det gått nästan 69h sedan sista laddningen. Skärmen är otroligt bra, finesserna är helt otroliga. 

Helt enkelt jag är riktigt riktigt j*vla nöjd!!!

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Jonsson9
0

Vilken mobil hade du tidigare Razzora? :-)

Vänlig hälsning, Martin

MichaelE
0

HTC One S med Sense 5. Helt underbar mobil.

[Gladamarsvin]
0

Har nu iphone  4s 📱

Razzora
0

#36 jag hade (har visserligen fortfarande ;) ) en HTC Desire HD, jag har haft den i nästan 3 år. Vilket jag är riktigt nöjd med också att den höll ut så länge.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

[Ympulse]
0

LG Optimus 4X HD P880. ^^ 
Lite äldre mobil som verkade grym (billigare än det allra nyaste dessutom), så jag slog till och köpte den från nätet i somras. Nu i efterhand hade jag lugnt valt någon Xperia istället, den laggar väldigt ofta..

bjorkis
0

Har kört olika Samsungmodeller under en längre tid. Galaxy… S, tab, note1, s3, note2, s4, mega och varit tvärnöjd. Ville dock testa ngt nytt nu och har därför införskaffat mig en xperia Z ultra. Även denna är jag nöjd med. Visst är den stor, men om man inte ser den som en mobiltelefon utan mer som en kommunikation och mediapryl så blir den plötsligen en mer lämplig sak att släpa runt på. 

[Nathalie62]
0

Och nu har jag en LG G2 och är väldigt nöjd med den på alla vis 🙂

bamse6311
0

Som sagt så har jag min Ferrari med kraft under motorhuven att driva ett kärnkraftverk, en PadFone 2.

Bästa hälsningar,
Bertil

[marcusjohnson]
0

Sony Xperia z1 och sjukt nöjd!

algolist
0

xperia z
Inne på min andra, den första blev fuktskadad, hade den i badrummet när ja duschade o den fick NÅGRA DROPPAR vatten på sig, upptäckte sedan att baksidan hade börjat släppa, fick en ny på garantin..
Finns en sak ja är mindre nöjd, problemet har ja haft på båda mobilerna, när man avslutar samtal- så tar de ett tag innan den avslutar, eller hur man ska säga, den lägger på, men de kan ta 3 minuter innan "den lägger ned samtalet".
även att tid och datum emellanåt ändras av sig själv…
Annars är ja jätte nöjd med de :P(:

yoanna
0

Igår köpte jag Sony Xperia L. Jag vet inte varför men jag har alltid vart negativ till Sony telefonerna men efter att jag köpt denna är jag helt såld, har än så länga inte hittat ett enda problem (peppar peppar). ❤️

Carrosh
0

Har en Samsung Galaxy Z. Den funkar, men hade gärna haft någon med lite mer kräm i. Lite mer RAM-minne hade ju inte suttit fel..

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!