Ta bort sms?
Nu behöver jag lite snabba svar đ
Om jag skickar ett sms till nÄgon och jag sen tar bort mitt meddelande efter t.ex 1 timme, syns ÀndÄ meddelandet pÄ mottagarens telefon?
jo det Àr ju klart mottagaren ser det om du skickat meddelandet.
TyvÀrr sÄ kommer meddelandet fram om du inte har nÄgot program som fördröjer sÄ att sÀga sjÀlva skickandet. Men sÄ fort du har skickat ett sms sÄ kommer det fram till mottagaren. Finns inget som kan stoppa det sÄ att sÀga.
----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse
R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
SajtvÀrd pÄ mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se
Har för mig att det finns en app som gör att du kan radera sms du skickat till andra. Kommer inte ihÄg vad appen heter eller om det krÀvdes att bÄda har appen, men jag kan kolla upp det lite senare ikvÀll.
Medarbetare pÄ Mobiltelefoner i Fokus
Letade lite men lyckades inte hitta appen jag tĂ€nkte pĂ„. đ
Medarbetare pÄ Mobiltelefoner i Fokus
3 kag hoppas att det krÀvs att bÄda har appen. Gillar inte tanken pÄ att folk kan skriva och sedan ta bort det frÄn min mobil om dom Ängrar sig.
#5 hĂ„ller med, har man skrivit ett sms har man liksom redan valt det, finns ingen Ă„ngertimmeâŠMan fĂ„r tĂ€nka sig för innan helt enkeltâŠ
SjÀlvklart Àr det som alla sÀger hÀr.
NÀr man vÀl har tryckt pÄ "skicka" sÄ gÄr meddelandet ivÀg.
Om mottagaren inte har sin mobil igÄng just dÄ sÄ kommer det ÀndÄ att levereras sÄ fort mottagaren har sin lur igÄng.
Om mottagaren inte har sin lur igÄng nÀr du skickar ditt mess sÄ ligger det i cyberrymden och levereras sÄ fort som mottagaren har sin lur igÄng igen.
BÀsta hÀlsningar,
Bertil