Bästa inköpslistan?
Använder Wunderlist som jag delar med barnen så att de enkelt ska kunna meddela mig vad som behöver köpas in. Jag skulle vilja ha en bättre inköpslista. En med kategorier, mejerivaror för sig, grönsaker och frukt för sig osv.. Nån som kan sa om en bra app. Man måste kunna dela den med andra.
jag använder nästan ända sen första början med smartphone out of milk - det kanske finns en bättre men jag är så nöjd med denna så jag har aldrig funnit anledning att leta efter en annan 🙂. den har kategorier (du skapar själv de du vill ha, jag har baserat mina på var sakerna rent fysiskt finns i den butik där jag oftast handlar), flera olika alternativ för delning samt att man kommer åt den från alla sina enheter.
det finns en pro-version som just nu kostar 13:40, jag har den men jag minns inte vad skillnaden var eftersom jag har haft den så länge
Jag använder io shopping list, älskar den! Anpassningsbar, lätt och går att dela med andra.
Willys samt ICA.
Handlar de mesta av mina matvaror på dessa två ställen.
Bästa hälsningar,
Bertil
Tack alla, för bra svar! Jag ska prova era förslag. Ica o Willys harjag rRedan provat, och de är bra men funkar tyvärr inte att dela med minderåriga barn. Har just skaffat de andra apparna och ska "bara" lära mig dem nu. Detska bli roligt. TTack igen!
Lycka till :-D