Etikettappar
Läst 3230 ggr
Sindri
2013-08-29, 09:11

Finns inte adblock längre?

Har haft adblock installerat på min Asus Transformer och det har funkat bra, ända tills nu. Kryllar av annonser på sidorna, vilket är väldigt tröttsamt. Jag försökte uppdatera den, men det funkade inte. Avinstallerade och tänkte ominstallera, men nu hittar jag den inte på Google Play. Finns den inte längre och kan någon i så fall rekommendera någon annan app?

[Nathalie62]
2013-08-29, 12:49

Tyvärr har den tagits bort från google play men den går att hämta här istället, den funkar till de flesta webbläsare. Man väljer bara vilken man använder sig av och installerar sen.

[Nathalie62]
2013-08-29, 12:52

Här finns en annan länk att hämta det på 😃

Starta en egen diskussionssajt!

För föreningen, klubben, klassen, skolan, bloggen, hobbyn, intresset, spelklanen, familjen, kompisgänget, bostadsrättsföreningen, samfälligheten...

Kom igång på några minuter. Gratis förstås!

Sindri
2013-08-30, 00:19

Tack, men det där är ju för endera Firefox eller Chrome - jag behöver en för den inbyggda webläsaren!!!

kissidor
2013-08-30, 06:03

nja alltså omnämnandet av firefox och chrome gäller nog pc-versionen, det där är vad jag förstår den version som låg i playstore förut så har den funkat för dig förut så borde den göra det nu. funkar finfint på min rootade galaxy s4 i alla fall 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen