Sms syns inte
Hej! Nu i eftermiddags fick min mobil för sig något väldigt knepigt. Jag har en Samsung Galaxy Ace som är drygt 2 år gammal. I eftermiddags fick jag ett sms. När jag gick in i själva konversationen via appen fanns inte sms:et där. Jag har fått fler sms sedan dess och även de syns inte. När man får ett nytt sms från en person hamnar den konversationen längst upp i listan, men den här gången hamnade de i botten. Jag kan alltså inte läsa mina sms, däremot kan jag läsa dem om jag är inne på hemskärmen och pop-up fönstret visar sig, men inte inne i själva sms-appen. Jag prövade att gå in på mobilens egna sms-app, men samma sak skedde där.
Någon som vet varför mobilen gjorde så här och hur jag kan återställa det?
Står de rätt datum och tid på telefonen?
När jag startade om mobilen så ville den att det skulle vara maj, 2011. Det är fixat nu och jag hoppas att sms:en vill hänga med ;)
De va mest bara en vild gissning att de kunde vara tiden som spökade. eftersom de är de som sms ställer in sig på vad jag vet.
Hoppas att de va så enkelt som att få den rätt tid :)
Jag hade faktiskt stängt av mobilen och ryckt sim-kortet innan den började spöka och det verkar funka nu! :D
va bra :)
Bra förslag FaileD! 😃
Vänlig hälsning, Martin
:) tack :)