Annons:
Etikettappar
Läst 1195 ggr
[Androidtelefon]
2018-08-15 16:05

Söker app för att se utgifter/inkomster

Finns det någon app man kan lägga in vad man får i inkomst och utgifter som hyra, telefon, el, samt övrigt m.m. samt att man kan fylla in så man kan se skulder när de betalts av. :)

Annons:
[Androidtelefon]
2018-08-15 16:08
#1

Gratis så klart. Har väldigt limiterad inkomst så vill ha extra koll. Hade en app på datorn förr men eftersom jag bara har android nu så föredrar jag det. Kör uppskrivet i en notepad men det är inte bra översikt.

kissidor
2018-08-15 21:26
#2

jag tror nog det finns flera såna appar, men använder det inte själv så har ingen direkt rekommendation, men leta i google playstore under appar/ekonomi så hittar du säkert några du kan testa

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Androidtelefon]
2018-08-15 22:37
#3

Fast budget och en hette money livet. Får testa och se. Verkar ha cirkeldiagram också det verkar lovande. Fick leta ett tag. Vet inte vad man ska söka på, budget kunde man ju tänkt sig först. Kom på det efter ditt tips att gå igenom för ekonomi. :) Tack. Återkommer nog med en uppdatering om vilken som är bäst.

kissidor
2018-08-16 13:06
#4

Gör gärna det #3, det kan ju vara till nytta för andra 🙂!

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Androidtelefon]
2018-08-17 22:52
#5

Nu har jag testat och insåg fort att "fast budget" var den bästa. Först att den är helt på svenska och man har bra översikt. Det går lätt att lägga till utgifter och inkomster, man kan även ställa in så den påminner dig att lägga in belopp man handlat för under dagen. Det finns massor av kategorier att lägga som utgifter och inkomster, och duger inte de så finns det flertal symboler samt färger man kan välja med egen text vilket är ett stort plus. Nackdel är att man inte kan lägga in en fast inkomst som läggs in automatiskt varje månad, utan att man får lägga in månad för månad. Samma gäller för autogiro som fasta utgifter varje månad. Men utöver det kan jag rekommendera denna. Vill tillägga att det finns en betald variant också men den har jag inte provat på.

Upp till toppen
Annons: