Annons:
Etikettköpråd
Läst 1656 ggr
Stortroll
1/22/18, 1:14 PM

Ny mobil?

Hej! Min Samsung galaxy J5 har över 2 år på nacken och behöver bytas ut. Jag skulle vilja ha hjälp att hitta en ny mobil, helst Samsung. Mina främsta krav är att båda kamerorna ska vara bra. Jag vill inte att bilden ska bli "kapad". Bilden ska bli lika stor eller näst intill lika stor som skärmen är. Den ska även ha bra med minne, 64 gb minst men gärna högre.

Titta gärna in här ---> Min blogg

Annons:
kissidor
1/22/18, 1:16 PM
#1

och hur mycket får den kosta 🙂?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Stortroll
1/22/18, 2:38 PM
#2

Jadu, det har jag inte riktigt pratat med mamma om än. Men förslag i alla priser är tacksamt så kan jag sedan avgöra vilken som är värd sitt pris.

Titta gärna in här ---> Min blogg

Meta4
1/22/18, 11:18 PM
#3

Gör tvärtom!!!

Fråga mamma hur mycket pengar hon vill ge dig till en ny telefon. När du vet det så läser du allt om de telefoner som ligger i din prisklass. Då får man det bästa för pengarna och går inte bankrutt på köpet.

kissidor
1/23/18, 11:57 AM
#4

jag hjälper gärna till att tipsa och råda, men det blir lite väl mycket jobb att föreslå alternativ i flera olika prisgrupper 🙂. försök ringa in det litegrann iaf är du snäll 👍. 

speciellt att du har kravet på minst 64GB internlagring men vill ha en samsung gör att det drar iväg rätt ordentligt i prisklass, om du inte ska välja 3 år gamla s6 vilket jag inte riktigt vill rekommendera.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Stortroll
3/26/18, 1:11 PM
#5

update:
- båda kamerorna ska vara bra
- bra med minne
- max 5 000 sek
- den ska inte kännas "gammal" efter några månader

jag älskar egentligen Samsung galxay S9, men den är dessvärre lite utanför prisklassen…

Titta gärna in här ---> Min blogg

kissidor
3/26/18, 8:00 PM
#6

vad kul att du kom tillbaks med din fråga stortroll, jag har varit lite nyfiken på vad det blev nämligen 😃. men då vet jag att det inte blivit något nytt än, och att du nu vet vilken budget du behöver hålla dig inom 🙂. 

ja någon s9 får du inte för de pengarna, och inte riktigt en s8 heller tyvärr, inte än iaf. kanske till hösten om du kan vänta så länge och håller noga koll på alla reor och erbjudanden. det är ju inte jättemycket skillnad mellan s8 och s9 så det skulle absolut ha varit ett vettigt alternativ annars.

några samsungar med minst 64GB lagring finns dock inte under 5.000, så om det är ett krav du vill stå fast vid så kan det inte bli en samsung, inte än iaf. om du kan tänka dig att gå ner på 32GB så skulle s7 edge och a8 kunna vara värda att titta på. det går iofs också att få tag i fina och välskötta beg s8:or inom din budget, men det är ju ändå lite osäkert att köpa beg så det kanske ni inte vill ge er in på. 

här har du ett urval som är värt att titta på med 64GB lagring eller mer om du istället kan släppa samsung: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=4561616,4191480,4327689,3931718,4521041,4313882,4199910

alla har som minst en anständig kamera, och google pixel och htc u11 har  rentav prisats väldigt mycket för sina kameror. ta och kika på dessa och se vad folk säger om dem osv, och om det är några du gillar eller inte alls gillar, så försöker jag gärna svara på frågor sen om du undrar något om dessa modeller 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Upp till toppen
Annons: