Annons:
Etikettutseende-design
Läst 1380 ggr
[nollsju]
12/17/17, 5:48 PM

Vilken bakgrund är detta?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ändrade någon inställning i min telefon, jag skulle testa en launcher och när jag bytte tillbaka till den vanliga så byttes bakgrunden på min telefon till denna på bilden. Jag tycker om den, men jag kan inte hitta den nånstans bland inställningarna att det är den som är aktiv just nu, och jag vill ha den som både bakgrund för hemskärmen och låsskärmen. Hur hittar jag den? Har kollat på bakgrund och design men den är inte med där.

Annons:
[nollsju]
12/17/17, 5:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Den är inte med där under Mina bakgrunder

[nollsju]
12/17/17, 5:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Bättre bild

kissidor
12/18/17, 10:11 AM
#3

först trodde jag att den kanske var standardbakgrund till den launchern du testade, men efter att ha läst en gång till så fattar jag det som att det var alltså inte den här bakgrunden , utan först när du bytte tillbaka - stämmer det? men det känns nästan ändå som att det skulle kunna vara en bakgrund som hör till den launchern 🤔. vilken launcher var det, och exakt vilken samsung är det du har?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[nollsju]
12/18/17, 1:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Det kan vara så att bakgrunden hör till launchern, tänkte inte på det. Men den jag använde heter One launcher, och jag har en Samsung Galaxy A5 2017 Men när jag hade den aktiverad så hade jag inte den bakgrunden.. :o

[nollsju]
12/18/17, 1:20 PM
#5

Den bakgrunden som är med på bildexemplaren är tyvärr inte samma som den jag har nu 😕

Zepp
1/7/18, 8:41 PM
#6

Nu så har jag en Huawei.. men det påminner lite om den enklare skärminställningen.

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Annons:
Upp till toppen
Annons: