Annons:
Etikettköpråd
Läst 1299 ggr
hanna-jo85
2017-09-11 14:18

Vilken surfplatta är bäst? (samsung)

Ska köpa min allra första surfplatta nu. Och vill ha en Samsung. Min budget ligger på max 3500 kr, gärna billigare men vill inte ha en allt för dålig. Det jag ska använda den till är att surfa, se på film och min dotter kommer få spela lite spel på den. Min dotter fick en begagnad Denver som jag bara vill kasta i väggen då den är jätteslö och låser sig hela tiden. Så kravet på den nya är att den inte är allt för seg. Kan ni rekommendera någon?

Annons:
kissidor
2017-09-11 17:12
#1

Det är många som varmt rekommenderar samsung galaxy tab A, och jag rekommenderar då att du väljer den med 32 GB intern lagring: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4032023

den duger till det mesta och har väldigt bra batteritid. jag har provat den själv och tyckte den var helt ok, men är man väldigt kräsen på sina surfplattor som jag är får man nog bita i det sura äpplet och hosta upp fantasisummorna för det allra bästa - men som du beskriver det du är ute efter borde den här vara ett bra val! det är också bra när du ska se på film att den har det lite mer långsmala bildformatet 16:10 och aningens större skärm 10.1", jämfört med alla de dyraste plattorna som har 9.7" skärm och 4:3 i bildformat.

ska du ha en lite vassare samsung-platta än så är det enda som kan komma ifråga en tab S2, dvs förra generationen av deras "lyx"-serie. den nya, tab S3 är på tok för långt över din budget. tab S2 är också lite över budget, men inte lika hårresande långt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3693276

Värd på Mobiltelefoner och Android

hanna-jo85
2017-09-11 22:02
#2

Tack för svar 😊 Är galaxy tab a som jag funderar lite på. Ska ta och kika lite till på den. Tror nog också den uppfyller mina krav. Så länge den inte låser sig hela tiden och det tar flera minuter att öppna en app som den min dotter har nu..

kissidor
2017-09-11 22:20
#3

nejdå ingen fara, det gör den inte 😃!

Värd på Mobiltelefoner och Android

hanna-jo85
2017-09-26 10:02
#4

Ville bara berätta att jag köpte en tab A igår och är jättenöjd 😊 tack för hjälpen!

kissidor
2017-09-26 19:37
#5

vad kul att höra, tack för att du återkopplade 😃!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: