Annons:
Etikettövrigt-om-android
Läst 1173 ggr
[memoirsofaclone]
6/28/17, 5:55 PM

Mobil som krånglar

Jag har en android som jag haft i några år. Då och då, inte så ofta men det är återkommande, så händer det att mobilen fastnar i uppstartsläget och det går inte att stänga av den eller göra något åt det. Man får bara låta den ladda ur och sedan ladda den igen, då fungerar den och startar som vanligt. Men detta tar ju några timmar för det händer alltid när mobilen är fulladdad. Men jag undrar varför det blir såhär, det är ju rätt irriterande. Problemet kommer lite närsomhelst, alltså inte när man startar den utan när man gör något med den som kanske är ansträngande, typ om man råkar trycka på två olika saker för fort eller liknande. Då slocknar skärmen och den fryser fast i detta uppstartsläget, som att den ska starta om sig själv, men den startar aldrig utan är så tills den laddat ur.  Någon som har en aning om varför den gör så? Är verkligen inte bra på mobiler.

Annons:
kissidor
6/28/17, 6:06 PM
#1

om den är "några år" så orkar nog inte hårdvaran med längre 2017, och kanske inte mjukvaran heller.  men om du säger precis vad det är för modell blir det lättare att bedöma det. berätta gärna hur mycket appar och av vilken typ du har också 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: