Annons:
Etikettspel
Läst 668 ggr
Skitgalen
2017-03-23 21:09

Föra över spel till ny telefon?

Jag spelar rätt mycket på min telefon och dom flesta spel jag spelar kan man koppla till facebook så man kan synka det mellan datorn och telefonen, och då sparar det min framgång när jag sen byter telefon.
Men det är ett spel jag spelar som inte går att synka till facebook, Candy blast mania tror jag det heter, jag har kommit jättelångt på det spelet men när jag startade spelet på min telefon så fick jag börja om på nivå 1, finns det nåt sätt att föra över framgången från den gamla telefonen till min nya?

Annons:
kissidor
2017-03-24 07:13
#1

om inte spelet synkas med nånting annat heller, som till exempel speltillverkarens eget moln, eller googles play spel så är det i princip kört.

men jag ser att det är ett storm 8 spel, och det borde gå att synka med storm 8:s egen server. jag spelar ett annat storm 8 spel och de har alltid varit onormalt knöliga att synka, men jag såg nu för ett tag sen att det har blivit bättre 🙂! du behöver skapa ett storm 8 id och ett lösenord till det i appen på den enheten där du har spelat det förut, och sen ska du kunna logga in med det id:t i din nya telefon och få över dina speldata

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: