Annons:
Etikettsamsung
Läst 1068 ggr
Vibeka
2017-03-10 11:54

uppdateringen Nougat 7.0

Hej! Har precis uppdaterat  min Samsung S6 med senaste uppdateringen Nougat 7.0. Just nu är jag INTE glad över den men förhoppningsvis blir jag det framöver…

Nu till mina frågor

1. Går det att göra mappar fotfarande att lägga in apparna i? 

2. Hur gör jag för att komma till widgetar nu? Vill lägga upp almanackan som jag hade den tidigare synlig och inte bara som en app! Grrrrrr….

Tack på förhand!

Annons:
kissidor
2017-03-11 12:24
#1

nu har jag ingen samsungtelefon för tillfället, men ingen av mina enheter som har uppdaterats till nougat har blivit av med funktionerna du beskriver. dock använder jag nova som hemskärmsersättare, så att de här sakerna inte har ändrats för mig kan möjligtvis ha med det att göra. så nu beskriver jag bara hur det funkar i min telefon och hoppas att det är likadant i din - vore dock väldigt förvånande annars. 

att lägga in apparna i mappar ska vara precis som man alltid har gjort, man trycker på appen och drar den ovanpå en annan app så skapas en mapp för de två apparna och sen är det bara att dra in fler appar.

widgetarna ska du komma åt genom att långtrycka på hemskärmen, då får du upp alternativen bakgrundsbilder och widgets

Värd på Mobiltelefoner och Android

Vibeka
2017-05-07 14:28
#2

Min dotter hjälte mig så det löste sig 🙂 Tack för din input #kissidor

Upp till toppen
Annons: