Annons:
Etikettsamsung
Läst 1260 ggr
Pialinn
1/24/17, 12:29 PM

Kalender

Har en Samsung Galaxy Tab6 o jag vet inte hur jag får fram en kalender. Måste jag instalera en?

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Annons:
kissidor
1/24/17, 10:40 PM
#1

nu känner jag inte till vad tab 6 är för en enhet, det låter ju som en surfplatta men jag känner inte igen namnet och hittar det inte heller. 

men oavsett vilket låter det ju jättekonstigt om den inte skulle ha samsungs kalenderapp förinstallerad 🤔. det finns alltså ingenting sånt när du går in i applådan och bläddrar mellan alla installerade appar? S calendar heter den väl har jag för mig? 

men skulle det verkligen vara så tokigt så finns det ju massor att ladda ner från google play 🙂! själv använder jag alltid google calendar, för då vet jag säkert att jag kommer åt min kalender i precis alla enheter jag kan tänkas använda 👍

Värd på Mobiltelefoner och Android

Pialinn
1/24/17, 11:57 PM
#2

Tsck för svar! Tab tror jag står för tablett =platta. Tycker jag kollat bland apparna, men hittade inget, eller så har jag tagit bort kalendern. Som gammal "förvirrad" tant utan datakunskaper eller nån som kan visa mej, tycker jag, jag klarar mej ganska bra. Gillade inte de kalendrar som fanns hos google. Får kolla en gång till i plattan.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

kissidor
1/25/17, 7:21 AM
#3

jo som sagt, att det är en platta kan man lista ut eller i alla fall förmoda 🙂, men det är det det där med 6 som jag inte känner igen eller hittar att samsung skulle ha gjort en platta som heter, jag trodde de slutade på tab 4 och sen dess använder serierna tab s, tab a och tab e för androidplattorna. 

men strunt samma 🙂 - vad är det då för sorts kalender du söker om du inte gillade en enda i hela googles appbutik 🤔? tror inte du hade gillat samsungs heller isf, för den är inte särskilt olik tex den den jag använder: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.calendar&hl=sv

Värd på Mobiltelefoner och Android

Pialinn
1/25/17, 8:58 AM
#4

Jag funderade på vad plattan hette, och det stå Tab 6 när den öppnas. Har undrat varför all text var på ungerska, plus att en del tidningar var nedladdade på ungerska. Har laddat ner en drös kalendrar o ska kolla om jag gillar dom. Trodde ett tag, att om jag tryckte på klockan kom en kalender, men det kom bara upp vädret. Tack än en gång för hjälpen. Tur du finns o kan hjälpa mej. Jag kan lyssna på musik o spela spel samtidigt!

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Pialinn
1/25/17, 3:05 PM
#5

Du måste tro jag är alldeles förvirrad. Klart jag hade en kalender. Längst ner i V hörn står ett datum, men jag kollar ALLTID på datumet på "första sidan", o la liksom aldrig märke till dom siffrorna. Inställningar o program såg jag ju!

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

kissidor
1/26/17, 7:17 AM
#6

bara roligt om man kan hjälpa till 😃. 

då har du nog fått tag i en gråimporterad platta, dvs butiken har inte tagit in den genom de officiella kanalerna utan antagligen köpt in den billigare från just ungern då. men så länge den i alla fall är köpt i europa så ska det inte vara nåt problem med garantin för det.

aha, var det bara datumet du ville se! jag trodde ju du ville kunna lägga in tidsbokningar 😃! men dåså, då är allt frid och fröjd i alla fall 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Pialinn
1/26/17, 9:57 AM
#7

Köpte från Proshop. Beställde fel platta, skickade tillbaka den o fick platta med simkort. Inga som helst problem. Glad att veta att du finns om jag behöver fråga igen. 🌹

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

kissidor
1/26/17, 2:52 PM
#8

ja proshop har jag också handlat från flera gånger, inga problem 🙂.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Carrosh
2/4/17, 1:11 PM
#9

Tror inte jag hade någon på min platta heller, men använder google calendar, så är det synkat och likadant på alla enheter. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Upp till toppen
Annons: