Annons:
Etikettköpråd
Läst 1156 ggr
[Bamse100]
12/30/16, 10:27 AM

Tips om bra fodral till Samsung Galaxy S7 edge

Jag har skaffat mig en Samsung Galaxy S7 Edge som jag är väldigt extremt nöjd med då jag ägt iPhone mest innan så undrar jag om bra skal eller fodral till min telefon som ni kan rekommendera.

Annons:
kissidor
12/30/16, 11:01 AM
#1

Skal kan jag svara på direkt då jag lagt mycket tid på att hitta rätt själv, det bästa skalet överlag till många telefonmodeller tycker jag och inte minst till den lite besvärliga edgen. Ringke Slim heter modellen, och den ger verkligen bra skydd i förhållande till hur slimmad den är: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3589965

Plånboksfodral/flip covers har jag svårt för själv, men såna finns det ju mängder av. Det de säger är ju att man ska passa sig för Samsungs eget clear view cover då det kan repa skärmen. Lite fiffigt tycker jag dock att det är med såna magnetplånböcker, dvs skalet telefonen sitter är fäst i plånboksfodralet med magneter och kan alltså tas loss enkelt (men magneterna är starka så det lossnar inte av sig själv)

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Bamse100]
12/31/16, 1:55 PM
#2

Perfekt har just nu ett sådant flipp skal men med en kortficka på trivas med det då jag har med mig alla kort jag behöver. Samt mjuk insida det köptes på fyndig då dom inte har till rosè ute i butik och vill ju gärna ha rosa till den så det matchar kräsen av mig;)

Upp till toppen
Annons: