Annons:
Etikettköpråd
Läst 962 ggr
aksaz
2016-12-13 22:47

Mobil

Hej min mobil börjar ge sig behöver en ny .har en gammal s4 samsung med trött batteri laddar nästan 2ggr om dagen , har även ett extra batteri som jag växlar med .försöker att invänta att s7 ska gå ner lite till i pris innan jag köper en. sjunker den mera i pris i mellandagarna, tro

Annons:
kissidor
2016-12-14 06:14
#1

Det kan man förstås inte säkert veta, men det är nog värt att hålla den under uppsikt både nu före jul och sen under mellandagarna. Har du lagt en bevakning på den på prisjakt? Gör dt annars 🙂, det är ett väldigt bra sätt att ha koll på prisutvecklingen även om det förekommer blixtreor som inte hinner synas där.

Och vilken uppgradering du kommer att få när du väl slår till 👍!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Pialinn
2016-12-14 18:17
#2

Har en fråga om en annan av Samsungs mobiler. A5 eller nåt annat nummer läste jag om i tyska " Råd&rön". Där fick den mycket bra omdömme. I Sverige talas det bara om S- modeller. Är det stor skillnad på A&S- modellerna?

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

kissidor
2016-12-14 18:40
#3

jo nog är det väl ganska stor skillnad iofs. S7:orna är galet bra, de är nog de mest kompletta mobilerna som finns just nu om man inte har specifika önskemål om ett annat operativsystem tex. men A5 av senaste modell lär ska vara riktigt ok enligt många användaromdömen också, den är säkert ett vettigt val om man inte behöver det absolut allra värsta utan hellre ser en plånboksvänligare prislapp. se då bara till att det är 2016 års modell du får tag i isf så de inte rear ut förra årets modell - jag tror 2016 års är en ganska hyfsad uppgradering.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Pialinn
2016-12-14 21:15
#4

Tack igen för bra svar. Så det är S- modellerna som är värstingarna. 🤗 (Saknar blomman som tack. Finns inte på plattan)

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Alix
2016-12-21 18:40
#5

Vill man ha mycket mobil för pengarna rekommenderar jag Oneplus 3/3T.

Macveteran. Kan datorer i övrigt plus Android.

Upp till toppen
Annons: