Annons:
Etikettsamsung
Läst 1611 ggr
RoyalSnake
2016-11-26 14:59

Akut hjälp! säkerhetskopiera trasig Samsung S6

Min Samsung Galaxy S6 har fått en ordentlig smäll och jag vet inte vad mobilen exakt håller på med. Men vad den gör är att lampan lyser antingen grönt, rött eller blått. Vid laddning är det oftast rött eller grönt. Hela mobilen blir också supervarm under och efter laddning.
Skärmen verkar inte fungera. Kan inte göra någonting med mobilen.

**Saken är att jag vill säkerhetskopiera mobilens innehåll. Eller åtminstone komma åt bilder, kontaker etc och lägga det på en mapp i datorn
**
När jag kopplar in mobilen till datorn så hittas den under "Enheter och skrivare" men ingen annanstans. Kan inte komma åt dens innehåll, vilket jag vill då den ska skickas in för reparation där de kommer radera allt innehåll.

Anledningen till att jag inte kan komma in på den är för att man måste låsa upp mobilen och godkänna att datorn skall få tillgång till dens innehåll. Vilket jag ej kan göra.

Har provat ett par program som ska göra detta möjligt om man har en trasig mobil, men inget av programmen har fungerat med Galaxy S6 och nyare.

Behöver verkligen hjälp så fort som möjligt!

Annons:
kissidor
2016-11-27 08:53
#1

Men har du inte dina kontakter och bilder synkade med ditt google konto tex?

Värd på Mobiltelefoner och Android

RoyalSnake
2016-11-30 23:00
#2

#1 Nej, men i fortsättningen ska jag synka allt

kissidor
2016-12-01 11:02
#3

ajdå, ja ibland får man lära sig den hårda vägen 😕. vet tyvärr ingen lösning på ditt problem när de appar som kunde ha löst det inte funkade.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: