Annons:
Etikettsamsung
Läst 3232 ggr
noelcom
2016-09-06 18:03

Datorn hittar inte Samsung galaxy s6 Edge!!!!

Hej!

Jag har en samsung där jag vill få bilder från datorn till min samsung eller tvärtom. Det kommer inte upp nåt i mobilen eller datorn att den är i kopplad. Första gången då jag sate i den tror jag att jag har klickat på endast laddnig. Jag har testet Kies men hittar fortfarande inte! Vad ska jag göra?  Hur får jag den så att datorn hittar den och jag kan importera bilder/videos? 

Behöver hjälp fort!!

/Noelcom

Annons:
Vixxen
2016-09-06 18:12
#1

Funkar inte Bluetooth?

noelcom
2016-09-06 23:16
#2

Det funkar. Men problemet är att datorn hittar inte telefonen fast den är i kopplad😣

kissidor
2016-09-07 20:44
#3

har du haft den telefonen eller en annan samsung inkopplad i den datorn förut så du vet att det funkar - dvs att du vet att drivrutinerna är installerade? 

har du kollat på telefonen om det dyker upp nån fråga om du godkänner dataöverföring eller nåt sånt som du måste godkänna? jag ser att du skriver att du fått en fråga förut och då klickade i endast laddning, men frågan borde komma upp igen varje gång du ansluter

är det samsungs originalkabel du använder? en del billiga usb-kablar klarar inte dataöverföring alls, och även en kabel som en gång funkat kan bli dålig

har du testat att koppla in telefonen i en annan usb-port? man kan tro att det inte ska spela nån roll, men det vet jag av egen erfarenhet att det kan.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: