Annons:
Etikettrykten
Läst 1246 ggr
Razzora
2016-08-02 13:09

Rykte: Android 7.0 Nougat släpps innan oktober?

Då LG nyligen sa att de kommer att lansera V20 i september och att de då kommer att ha den nya versionen av android 7.0 Nougat.  

HTC som ska lansera den officiella Nexus telefonen i oktober kommer då att lansera Gooles hårdvara efter LG, vilket kommer att vara första gången en annan tillverkare för det innan Google har släppt sin hårdvara.

Frågan är om nu rykterna stämmer eller om någon har blandat ihop allt.

Länk: Swedroid

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2016-08-02 20:03
#1

ja det låter verkligen häpnadsväckande. det skulle ju då också förstås betyda att befintliga nexusmodeller (6p, 5x och nexus 6) får det innan höstens nya. jag vet inte om det är så lyckat för google och tillverkaren av årets nexusar (dvs htc, om inte ryktesfloran misslett oss alla totalt) - att de är först med senaste androidversionen har alltid varit ett av de attraktiva försäljningsargumenten för  nya nexusmodeller

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2016-08-02 22:56
#2

Precis! Jag började verkligen och undra om jag hade läst rätt först och fick läsa artikeln om och om igen ifall det verkligen stämde. Men vi får väl hoppas att HTC (om de verkligen är dom som håller i Nexus modellerna) släpper Nexusen innan LG i så fall. Känns som om något har blivit väldigt galet om LG och dessutom alla gamla Nexus modellerna kommer ut före årets Nexus modell….

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: