Annons:
Etikettappar
Läst 959 ggr
Sparven88
6/11/16, 8:35 PM

Garmin Connect

Hej! Har ett Vivofit armband som jag ej använt pä länge men nu börjat använda igen. Detta ska ju genom bluetooth gå att synka med Garmin Connect på telefonen. Dock verkar det som att den sista uppdateringen inte blev helt ordentlig eftersom det inte går att synka. Enligt recensionerna verkar det som att fler upplever det problemet.. Går det att "få tillbaka" den äldre versionen eller får jag helt enkelt vänta tills Garmin rättat till problemet?

Annons:
kissidor
6/12/16, 8:00 AM
#1

om du kan få tag på en äldre fungerande version som apk-fil kan du avinstallera den nuvarande och installera denna istället, utanför playstore. men akta dig när du googlar efter garmin connect apk, det finns väldigt många nedladdningssidor där du får med mycket oönskat när du hämtar filer.

jag skulle nog vänta, de löser det säkert eftersom det är fler som har problemet - jag fick samma problem med min fitbit charge hr och fick sluta använda den ett tag, men till slut kom det en uppdatering som löste problemet

Värd på Mobiltelefoner och Android

Sparven88
6/12/16, 8:14 AM
#2

#1 haha förlåt, men avinstallera och ominstallera.. visserligen vill jag se mig själv som lite teknisk men även jag har mina begränsningar! ;) Tack för svar. Jag får helt enkelt ha tålamod :)

Upp till toppen
Annons: