Annons:
Etikettundersökningar-kluringar
Läst 1159 ggr
JuniHundar
2016-03-10 14:35

Samsung, Iphone, Sony

Om du skulle köpa en ny mobil idag vilken av dessa mobilmärken skulle du köpa?

Annons:
kissidor
2016-03-10 14:41
#1

Egentligen tycker jag bättre om Sony som märke, men baserat på deras modellutbud just precis nu så är det den senaste samsungen jag skulle välja om jag var begränsad till just dessa tre märken. men det  hade varit bra om det funnits ett alternativ "annat märke" 🙂.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Honestyisdead
2016-03-10 14:43
#2

Samsung utan tvekan

MoaL
2016-03-10 14:50
#3

Samsung, lätt.

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Fridaaaa
2016-03-10 15:19
#4

Samsung.

Gillade min sony MEN alldeles för känslig

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

marcusln7
2016-03-11 21:08
#5

För mig är Sony självklart men den senaste som t. ex Sony Xperia Z5 Compact är lite tjock och deras modell på den känns sådär. Själv har jag en Sony Xperia Z3+ vilket jag är nöjd med. Den är smal och mycket lätt och kraftfull men batteriet kan ganska lätt bli varmt om man t. ex spelar.

Annars tycker jag att Samsungs nya Samsung Galaxy S7 Edge ser mycket bra ut. 🙂

marcusln7
2016-03-11 21:10
#6

Förresten, #4 vad menar du med känslig? (Inget kritiskt menat eller så, undrar bara) 🙂

Annons:
Fridaaaa
2016-03-11 21:19
#7

#6 Blir lätt sprickor. Vet fler som märkt det, pga baksidan t.ex
Och blir det spricka, fungerar ej touchen. De på telenor sa att det var många som kom in med samma problem.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

marcusln7
2016-03-11 21:46
#8

Okej, ja, det kan jag hålla med om. Ändå så tycker jag Sony e bäst, hehe 🙂. Men jag har själv upplevt att min Sony Xperia Z3+ sprack efter typ andra dagen på baksidan. Vet inte om det var efter leveransen (kollade som otur inte det i butiken) och dem i butiken tyckte att det var mitt fel. Men jaja, orkar inte bråka med dem. Och om man skulle skicka telefonen på nåt "labb" så skulle det kosta en del och det tycker jag det inte är värt.

Fridaaaa
2016-03-11 21:57
#9

#8 Ja jag gillar sony annars :) 
Jag hade en z3 compact. 

Ja jag orkade inte heller bråka om det så fick vara :P

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flisan708
2016-03-12 11:53
#10

Om jag skulle byta nu skulle det bli Sony Z5 compact. Jag har nu z3 compact och är väldigt nöjd så jag hoppas den håller minst ett år till.

Wony
2016-03-12 20:01
#11

En Samsung, utan tvekan. Sonys telefoner kan jag bara inte med, och jag skulle aldrig frivilligt ha en iPhone. I nuläget skulle jag gärna skaffa Samsungs nyaste, men eftersom jag är student känns det lite orimligt rent ekonomiskt. Annars är jag sugen på A5:an. I nuläget har jag en Galaxy Core Plus som jag är relativt nöjd med, dock har den på tok för lite RAM för min smak.

Tom
2016-03-14 00:08
#12

Valde Samsung eftersom det inte fanns bättre alternativ. Men jag har en LG G4 som jag är otroligt nöjd med. Jag har tidigare haft flaggskeppsmodeller från både Samsung, Sony, OnePlus och andra märken men ingen slår LG:n.

kissidor
2016-03-14 05:59
#13

håller som sagt med om att det saknades en hel del alternativ - vet inte om tanken var att frågeställningen skulle vara "om du bara fick välja mellan dessa tre märken", eller om alla andra utmärkta alternativ bara blev bortglömda

själv föredrar jag allra mest googles egen nexus-serie, fast just nu använder jag faktiskt en huawei mate 8. den har en helt enorm fördel och sen är den helt ok på alla andra områden. den enorma fördelen är att den tar dubbla sim-kort, så otroligt skönt att slippa släpa på två telefoner 🙂.

en annan sak värd att nämna är ju förstås att det slår lite hårt mot iPhone att göra denna undersökning just på android iFokus 😃. kanske hade blivit ett jämnare resultat om man gjort den inne på mobiltelefoner iFokus 🙂. fast det är ju ändå några iPhoneanvändare som letat sig in här 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Jaguar_
2016-03-14 17:05
#14

Samsung always! Inga bekymmer. Har just nu Samsung Galaxy S3 som jag haft i snart 3 eller 4 år. Otroligt bra mobil. När den går sönder (om den nu kan det) så blir det en ny Galaxy! 😃

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

[Tuulikki]
2016-03-14 18:15
#15

Jag har en billig Sony och gillar den men jag är lite småavundsjuk på sambons Samsung galaxy s6 edge… Kanske blir en Samsung till hösten😊

Sabinan
2016-03-15 18:12
#16

Sony.
Var nöjd med den enda Samsungen jag haft men känner mig mer "hemma"med en Sony då alla andra mina mobiler varit av det märket.

Sajtvärd för Balkongodling & Akvarell
"Big Journeys Begin With Small Steps"

Upp till toppen
Annons: