Annons:
Etikettköpråd
Läst 958 ggr
Caf_Roy
12/18/15, 5:50 PM

Musik till Android

Jag vill ladda ner musik till min Android, helst så jag kan spela upp den med Walkman-appen. Allra helst vill jag ha den lagligt, så jag betalar för låtarna. Jag vill alltså köpa musiken och ha den i telefonen så jag slipper månadsavgifter eller att vara uppkopplad på internet för att lyssna, om internetanslutning krävs kan jag lika gärna lyssna på Youtube. Jag har provat Amazon, men det funkar inte. Jag får bara något felmeddelande som inte går att åtgärda. Tips tack!

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

Annons:
[Udoon]
12/18/15, 5:51 PM
#1

Spotify ska ju funka i nåt offline-läge också?

_Fisken
12/18/15, 6:49 PM
#2

Spotify har jag. 99kr/mån. Låtar/album väljer man ut till en eller flera spellistor på laptop eller på telefonen. I telefonen har du sedan ett större minneskort och sen på varje spellista drar du i en slider som heter "tillgänglig offline". Det gör du när du är på ett Wifi-nätverk. Då laddar telefonen ner låtarna på minneskortet.
Varje gång du fyller på spellistan, på telefon eller laptop, så laddas den låten över till minneskortet. Sen lyssnar du ute i verkligheten utan att behöva lasta ditt mobila bredband.

Funkar mkt bra men som sagt, 99kr per månad.

Caf_Roy
12/18/15, 8:50 PM
#3

Jag vill som sagt inte ha någon månadskostnad då det bara är ett fåtal låtar jag vill ha, utan köpa låtarna en gång så jag sen har dom i min telefon. Jag vill inte hyra rätten att lyssna på dom utan köpa dom en gång så jag kan lyssna när jag vill. Finns inte det tar jag gärna emot tips på gratis nerladdningssajter.

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

flisan708
12/19/15, 8:32 AM
#4

Jag har köpt låtar via play butik som hamnat i min walkman. Där kan du köpa enskilda låtar eller album.

Upp till toppen
Annons: