Annons:
Etikettövrigt-om-android
Läst 1418 ggr
ilenna90
2015-11-29 17:18

hjälp!! bilder raderade

finns det någon som helst chans att få tillbaks raderade bilder? :( :( 
min mobil måste hängt sig på något sätt för jag skulle radera EN bild i mitt kameraalbum (som direkt sparades till sd-kortet) men det hände ingenting så jag försökte radera bilden en gång till och då istället raderades hela albumet! fick inte ens fram nån varning. 
går det att få tillbaks dom på något sätt? :( har bara hittat tips på program som kan ta tillbaks bilderna men i jättedålig kvalite och med gråa fält över halva bilderna. och ett annat program som man tydligen måste köpa och som man inte ens kan vara säker på att det funkar med. 

har lite smått panik nu så skulle verkligen uppskatta hjälp! 
jag har en samsung galaxy s5 om det har någon betydelse.

Annons:
flisan708
2015-11-29 20:15
#1

Tyvärr tror jag inte att jag kan hjälpa dig. Du har möjligtvis inte en backup via google eller dropbox som automatiskt laddar upp dina bilder.

ilenna90
2015-11-29 20:29
#2

nej tyvärr hade jag inte något sånt inställt på mobilen :( hittade ett program som fick fram alla bilderna (tror jag) men som var väldigt dyrt för att man skulle få ladda hem dom så att säga, och ett annat program som var gratis men som istället inte ens hittade hälften av bilderna :/

flisan708
2015-11-29 20:33
#3

Du kan skaffa dropbox, då kan du ha bilderna både i datorn och mobilen. Man kan få bra mycket utrymme gratis. Har varit med om att bli av med bilder själv, det är inte särskilt kul och i en sådan veva skaffade jag dropbox. Haft dropbox i flera år så det är något jag kan rekommendera.

ilenna90
2015-12-04 01:35
#5

Jag fick hjälp från min morbror som hittade ett gratisprogram som hittade alla bilder och kunde fixa dom i standardkvaliten :D men tack!

Stefan.L.S
2015-12-04 10:41
#6

Du har den här appen på mobilen… https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.photos&hl=sv

 Bocka i att den ska synka då har du alla kort bevarad här…

https://www.google.com/search?gs_ivs=1&q=google+foto

Annons:
Upp till toppen
Annons: