Annons:
Etikettköpråd
Läst 1734 ggr
Skitgalen
6/14/15, 7:24 PM

Bästa Samsung telefonen?

Förutom S6 Edge, tycker den är ful så slösa inte tid på det. 

Men utav dom andra som finns, vilken är bäst?

Annons:
typjessica
6/14/15, 7:27 PM
#1

Note :)

kissidor
6/14/15, 7:45 PM
#2

noteserien har alltid varit deras bästa telefoner, i alla fall from note 2. men nu hände ju något lite speciellt i år, när de efter halvfiaskot med s5 faktiskt gick tillbaks till ruta 1 och gjorde om/gjorde rätt. så s6:orna är nog utan tvekan deras bästa telefoner nånsin för sin tid (vanliga s6 är ju exakt samma telefon ur nästan alla aspekter), och vassare än note 4 och note edge från i höstas. men note 5 ska sannerligen bli intressant att se i höst 🙂!

bland deras övriga telefoner finns väl ett antal gräsliga och några som är ganska ok och duger fint åt de som inte kräver det absolut allra bästa, men inga ytterligare som på något vis är med och tävlar om pallplatser i år. men galaxy alpha var nog inte så pjåkig för sin tid förra året, testade den aldrig själv men fick  intrycket att många tyckte den var bättre än s5

Värd på Mobiltelefoner och Android

[VSK]
6/15/15, 10:28 PM
#3

S6 flat så klart 🙂

Florrpan
6/16/15, 6:58 AM
#4

Hur menar du med bäst? Prestandamässigt är väl alltid deras senaste "bäst". Batteri, gränssnitt, prestanda, skärm?

Alla huvudmodellerna i varje serie brukar vara bäst, undermodellerna(billigare) är generellt sämre på det mesta.

En jag är riktigt sugen på är faktiskt Samsung Galaxy S4 Zoom (kameramobil).
http://www.samsung.com/global/microsite/galaxycamera/s4zoom/

Den hade varit BÄST för mig, då mycket av min fritid består av foto.

kissidor
6/16/15, 7:06 AM
#5

mja, riktigt så enkelt är det nog inte till 100% iaf även om man skulle kunna tro det. s5 hade sämre RAM-minne än note 3. s6 har sämre batteritid än s5. men om man bortser från batteritiden så är väl s6:orna deras tydligaste uppgradering någonsin. ändå finns det de som tycker att de är en försämring mot s5 eftersom den var vattentät samt hade minneskortplats. vad kommer det sig att du inte är intresserad av efterföljaren galaxy k zoom florrpan, den har väl fått rätt mycket bättre kritik?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Skitgalen
6/16/15, 1:16 PM
#6

Jag vill väl mest egentligen bara höra vilken telefon ni personligen tycker bäst om, av alla Samsungmodeller då, är rätt sugen på att skaffa en (har iPhone just nu), men är så tveksam till vilken jag ska ha. 
Är inne på antingen S5 eller S6…

Annons:
Florrpan
6/16/15, 1:50 PM
#7

#5
Sökte på det och den var den enda jag hittade på Samsungs hemsida, kom inte ihåg namnet men visste att dom hade en kameratelefon. :)

#6 Det är nog väldigt svårt att höra alla andras åsikter, för dom lär skilja sig ganska mycket. Tror det är enklast att kolla på tester mellan samsungs modeller :)

Skitgalen
6/16/15, 1:57 PM
#8

#7 Ja det har du nog rätt i, ska jämföra mellan dom två modellerna istället o se vad jag själv tycker bäst om :)

Upp till toppen
Annons: