Annons:
Etikettsamsung
Läst 36280 ggr
[stuartt]
3/24/15, 10:30 AM

kameran funkar inte

Hej! 
När jag öppnar min kamera så står det bara "kameran fungerar inte" och sen stängs appen ner. har någon nån aning om hur jag ska göra för att den ska funka? har en samsung s5 mini.

Annons:
Inkanyezi
3/24/15, 10:50 AM
#1

Antagligen handlar det om att lämna in den för lagning och byta ut kameran, eftersom den inte fungerar. Jag gissar att det helt enkelt är fel på kameran.

Razzora
3/24/15, 1:32 PM
#2

Det du kan göra innan du lämnar in den på lagning är att göra en fabriksåterställning av telefonen. För det är det första de kommer att göra när du lämnar in den.  Glöm bara inte bort att spara ner allt du har på telefonen innan du gör en återställning eftersom man förlorar allt när man gör så..

Det finns också kända problem med kameran. Om du kollar i denna länken:  http://www.androidpit.com/how-to-fix-galaxy-s5-problems under första punken. Om du går in i kamera inställning  (om du kan komma åt den vill säga) och kan avmarkera Bild stabilisering.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

ru4real
3/24/15, 3:46 PM
#3

Det är en bugg, testa att starta om telefonen, det brukar hjälpa för mig iaf. Har ingen aning om varför det uppstår, men omstarter hjälper.

Magi-cat
8/24/21, 9:34 AM
#4

#3 Tack för tipset att starta om!!! Det funkar!!! 👍


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: