Annons:
Etikettövrigt-om-android
Läst 2873 ggr
miwi96
2015-03-06 15:10

Emojis

Har nu en iPhone, men är inne på att skaffa en Android nu som mellantelefon.
Innan iPhone hade jag Android och då kunde man inte se Emojisarna från iPhonetelefonerna..

Men nu verkar det som att de funkar att se dessa emoji på Android? eller är jag helt ute? Verkar som det funkar att både se och skicka sådan emojis?
Någon som vet?

Fotograf av både Ridsport
Http://wickiwallgren.n.nu

Wallix´s Hamstrar

Annons:
Hoseok
2015-03-06 15:11
#1

Tidigare versioner av android kunde inte se emojis, man var tvungen att ha en app till det. nyare versioner brukar ha emojis. Man kan se alla emojis: Det är liksom "samma paket", dom ser bara olika ut beroende på vad för mobil man har.

wille_wille
2015-03-06 15:36
#2

Jag har Sony Z3 och kan både se och skicka emojis, men de ser annorlunda ut jämfört med de som är på iPhone.

Kan fixa skärmdump på några av dem om du vill 🙂

Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

miwi96
2015-03-06 15:51
#3

#1 okej, från vilken modell och framåt kan man se emojis på?

#2 gärna :)

Tänkte på det är det någon skilland på emojis på Samsung o Sony är ser de lika ut där?

Fotograf av både Ridsport
Http://wickiwallgren.n.nu

Wallix´s Hamstrar

wille_wille
2015-03-06 17:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#4

Såhär ser mina emojis ut, har dock ingen aning om de ser annorlunda ut på Samsung.

Kan säga att emojisarna är det enda jag inte har vant mig vid/tycker om med min telefon…

Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

kissidor
2015-03-07 09:18
#5

Det där är Androids inbyggda emojis, så de ser ut så oavsett tillverkare. (Tyvärr, får man väl säga.) Jag har för mig att de kom med 4.3.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Zachapacka]
2015-04-27 19:48
#6

Du kan se och skicka emojs. Men bara om du har en sen version av android.

Annons:
kissidor
2015-04-28 06:12
#7

Halvsen då möjligen :). Det kom som sagt med 4.3 och nu är ju android uppe på 5.1 så… Köper man en NY telefon är det ju iaf inte frågan om annat än att det funkar. Förresten de ser faktiskt inte EXAKT likadana ut i alla androidtelefoner, har jag märkt. det är samma grundutseende, men jag såg i sambons Sony att det ändå skiljde lite lite

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: