Annons:
Etikettrykten
Läst 2296 ggr
Razzora
2/5/15, 8:24 PM

Rykten: Sony Xperia Z4

Nu har även bilder på vad som påstårs vara Sonys nya flaggskepp Z4:s dykt upp på nätet. Det ska föreställa framsidan på z4:an som egenltligen ska se väldigt likt ut sina föregångare. Tyvärr verkar det som om vi kommer att få vänta fram till sommaren innan vi får se telefonen då Sony kommer att visa upp Z4:an på MWC mässan.

Läs mer: http://www.swedroid.se/ar-det-har-framsidan-av-sony-xperia-z4/

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
Fridaaaa
2/5/15, 8:31 PM
#1

Hoppas de förbättrar vissa saker.
z3 compact är inte speciellt hållbar.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Razzora
2/5/15, 8:43 PM
#2

Frågan är om det kommer en ny Compact, de skippade ju det i Z2 formatet. Men det ska bli spännande och se vad Sony hittar på.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2/8/15, 6:45 PM
#3

frida säg inte att du råkat ut för självsprickande skärm alt baksida?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Fridaaaa
2/8/15, 6:46 PM
#4

#3 Inte självsprickande men fått en spricka fram på skärmen och krävde extremt lite för att den skulle uppkomma :/ Aldrig haft så känslig telefon.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

kissidor
2/8/15, 6:55 PM
#5

tyvärr har tydligen den och ett par andra modeller i xperia z-modellen varit lite hårt drabbade av skärmsprickor, rentav rena självsprickor har alltså förekommit. synd på en annars mycket bra telefon i ett format som många uppskattar 😕

Värd på Mobiltelefoner och Android

Fridaaaa
2/8/15, 7:00 PM
#6

#5 Ja jag är supernöjd annars men det var inte så bra. Till & med min iphone jag hade höll i över 2 år utan en enda spricka och den åkte i golvet, i marken i skogen mm men överlevde (och många klagade på att den var dåliga) och så blir det såhär :/

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
kissidor
2/8/15, 7:08 PM
#7

ja det är trist 😕. min sambo har också bytt upp sig till en sådan och är än så länge skitnöjd, så jag hoppas han har bättre tur. fast iofs så är det hans jobbtelefon så det är ju iaf inte hans problem om det kostar multum att laga den om den spricker - men det är ju alltid jobbigt att behöva lämna in den och vara av med den.

om du vill och orkar göra dig omaket frida så skulle du kunna googla på z3 compact och självsprickande skärm eller liknande, och sen höra av dig till sony (och inte nödvändigtvis nämna att du alls tappat den då förstås - vilket vore oetiskt i normalfallet men i det här fallet när man vet att den är känsligare än den borde vara så tycker jag man kan tänja lite på de gränserna). en del har fått sina  bytta mer eller mindre no questions asked medans andra har fått kalla handen men det kan ju vara värt ett försök iaf

Värd på Mobiltelefoner och Android

Fridaaaa
2/8/15, 7:11 PM
#8

#7 Ja jag kan ju alltid höra med dem och se vad de säger 🙂
Jag hade den i fickan och slog i bordskanten, och det var inte hårt men räckte :S

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Razzora
2/9/15, 3:28 PM
#9

En sådan liten grej fick den att spricka? Verkligen dåligt. Jag hoppas innerligen att de kan fixa det åt dig, för Compact telefonerna är verkligen riktigt bra telefoner annars.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Fridaaaa
2/9/15, 3:30 PM
#10

#9 Japp :/
Ja jag ska kontakta dem och se vad de säger.
Ja jag är supernöjd annars.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: