Annons:
Etikettappar
Läst 1559 ggr
[Lollo1402]
2014-12-23 10:15

Kan inte ladda ner appar!

Hej! Jag har en Sony Xperia Tipo. Jag har haft den i 2 år men nu har den verkligen gjort ett problem! 

Jag råkade avinstallera typ Google någonting (som har alla mina konton till typ Youtube osv.) och nu kan jag inte ladda ner den igen! Jag kan inte ladda ner några andra appar heller! Det står att jag inte har någon plats kvar men jag har mer än hälften kvar och den mätaren har hängt sig! Alltså jag kan inte komma in på mitt Youtube konto. 

Den har varit på lagning 2 gånger innan( för andra grejer) men någon som vet vad jag ska göra?

Förlåt för väldigt rörig och dålig förklaring men jag blir så arg på den!

Annons:
kissidor
2014-12-23 11:09
#1

Hmm, jag önskar att jag förstod vad det är du har gjort 🤔. Det låter mest som att du har loggat ut från google-kontot, är det så? Kommer du in på youtube från dator? Har du någon tekniskt lagd person i närheten som du kan visa och som sen kan försöka förklara igen för oss?

Att dras med en tipo i två år kan inte ha varit en dans på rosor, hoppas du får möjlighet att byta upp dig inom överskådlig framtid 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Lollo1402]
2014-12-23 16:27
#2

#1 Jag råkade avinstallera en "standardapp" från mobilen. Jag kommer in på Youtube från andra grejer men inte från min mobil. Jag har bett min pappa om hjälp men han säger att jag får önska mig en ny i julklapp. Julafton är ju imorgon så får hoppas att detta är den sista dagen med min jobbiga telefon!

kissidor
2014-12-23 16:38
#3

det var som sjutton, hur lyckades du med det då - det borde ju inte gå utan att du rootat den🤔?

men det går ju att installera appar utan att gå genom playstore, så skulle du inte få en ny lur imorgon så får vi försöka jobba vidare på ditt problem - håller dock tummarna för att du får en 🙂!

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Lollo1402]
2014-12-23 16:44
#4

Haha:) Tack! Nu hoppas vi verkligen att jag får en!

Razzora
2014-12-26 16:37
#5

Det som annars går att göra är att fabriksåterställa din mobil. Inte det roligaste att behöva göra. Men se till att spara foton och andra viktiga dokument och sådant innan du kör en fabriksåterställning i så fall.

Annars hoppas jag innerligen att du får en ny telefon. Håller tummarna för dig!

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

[Lollo1402]
2014-12-26 20:14
#6

Förlåt för att jag inte svarat men jag fick en Iphone 4s så troligen slipper jag alla problem:) Men tack för att ni har lagt tid på att hjälpa mig! Är väldigt tacksam;) Så tack så mycket!

Annons:
kissidor
2014-12-26 20:15
#7

vad skönt att du fick en telefon, grattis :)

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Lollo1402]
2014-12-26 20:28
#8

#7 Tackar,tackar:)

bamse6311
2014-12-29 18:23
#9

Grattis till din nya lur.

Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: