Annons:
Etikettoperativsystem
Läst 2832 ggr
Razzora
2014-11-09 21:21

LG G3 kan få Android 5.0 nästa vecka.

Det verkar som om det har blivit en kapplöpning på vem som ska få ut Lollipop till sina mobiltelefoner först.

Nu verkar det som om LG är "färdiga" och ska då börja skicka ut uppgraderingarna redan nästa vecka. Antingen har LG tagit tills sig all kritik de har fått om sina uppgraderingar, eller rättare sagt att de inte har kommit ut med uppgraderingar till sina mobiler, eller så har Google gjort Android 5.0 Lollipop lättare att "justera".

Läs mer: http://www.swedroid.se/lg-borjar-uppdatera-g3-till-lollipop-nasta-vecka/

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2014-11-10 12:52
#1

tja det var ju en aning otippat om det nu blir så att LG kommer först 😃. men det jag verkligen hoppas är att ingen tillverkare hetsar upp sig och släpper nånting halvfärdigt med en massa buggar 😓, personligen väntar jag hellre en månad eller rentav två till om det behövs.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-11-10 13:07
#2

Ja visst är det otippat! 
Hoppas också på att de verkligen har tagit sig tid och inte bara skickar ut ett hafsjobb som de sedan får patcha för att det har blivit för många buggar.

Jag är också en sådan som väntar hellre en månad eller två innan jag uppgraderar. Det finns ju alltid andra som är snabba på att uppgradera som kanske kan ge en indikation på vilka buggar det finns 😛

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Snurpan79
2014-11-10 16:13
#3

Lollipop har läckt ut redan nu till LG G3 och finns på XDA så skulle någon sakna tålamod går det alltså att flasha Lollipop redan nu. Tro det eller ej, men jag väntar på att få den "riktiga" OTA:n. 

Att Polen ska få Lollipop under veckan säger inget om när det kommer till Norden. Tror vi får vänta 2-3 veckor till, minst. Ingen skulle bli gladare än jag om det visar sig att jag har fel dock. 😃

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Razzora
2014-11-10 20:48
#4

Hehe, kommer du att ladda ner den direkt när den kommer ut till Sverige Snurpan?

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Snurpan79
2014-11-10 22:39
#5

#4 Jo, jag kommer inte kunna låta bli. 😃 Tycker jag visar prov på tillräckligt med viljestyrka nu när jag inte rootar och flashar in någon av de läckta versionerna. 🤓

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Snurpan79
2014-11-11 12:30
#6

Visste väl att jag skulle få vänta en halv evighet till innan jag får Lollipop. 😭

http://www.swedroid.se/lg-nordic-android-5-0-g3-forvantas-komma-december/

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Annons:
Razzora
2014-11-11 13:24
#7

Usch då… Jag som verkligen hade hoppats på att LG skulle vara riktigt "duktiga" denna gången och verkligen få tummarna ur och se till att alla får sin uppgradering tidigt. Men inte då.. Aja. man får väl vara glad att det är inom de där 90 dagarna som de annars ska hålla sig inom.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-11-11 15:55
#8

hur i all världen du lyckades hålla ut så länge med din HOX kommer jag nog aldrig att fatta snurpan - du är ju otåligare än jag 😃!

men hörni tjejer, tänk på att det kan vara trevligt om alla appar hinner få ett färdigutvecklat och buggfritt stöd för ART också - det är inte alltid enbart av godo att vara absolut allra först med saker

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-11-11 16:18
#9

Hur länge var det du hade din HOX Snurpan? Min hjärna vill inte minnas idag verkar det som 🤐

Nä, så sant kissidor. MEN vi är väl lite för otåliga 😉🤓
Den som väntar på något gått väntar alltid för länge. 😛

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Snurpan79
2014-11-11 21:51
#10

#8 Jag gillade min HOX väldigt mycket och om ljudet inte blivit sämre och hörlursuttaget gett sig så hade jag nog haft den än idag. Kommer bra mobiler hela tiden så det blir lite svårt att bestämma när man ska slå till. Är väldigt nöjd med min LG G3 och är glad att det blev byte, men jag har redan börjat fundera på vad som komma skall. 😉

Visst är det sant att det inte alltid är bra att vara först med grejer, men det är ganska trevligt att vara det. 😉

#9 Hade min HOX i 2 år och någon månad.

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Razzora
2014-11-12 22:29
#11

Ja visst är det svårt att veta när tusan man ska slå till när det gäller telefoner. Man vet ju att det kommer att komma en ny telefon som klår den du precis har köpt någon månad efteråt.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-11-13 06:36
#12

På så vis vore livet enklare om man var en iOS fangirl och bara behövde hetsa upp  sig över nytt en gång om året 😃. Fast också tråkigare 🤓😉

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-11-13 14:16
#13

Håller med dig kissidor. Då hade livet varit enklare, men verkligen mycket tråkigare 😉

Föredrar att ha lite roligt som kommer lite då och då istället.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: