Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1979 ggr
Razzora
2014-08-20 14:28

Ny sajtvärd!

Nu har jag precis tagit över som Sajtvärd här på Android.ifokus Nu får jag hoppas att vi kommer att få en bra tid här med massa diskussioner och massa nya Android mobiler!

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2014-08-20 14:41
#1

välkommen hit känns iofs lite konstigt att säga - det är ju inte som att vi inte setts förut 😃. men ändå, roligt att få se dig som Sajtvärd razzora och hoppas att sajten ska blomstra 🌺👍!

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
2014-08-20 15:20
#2

Riktigt kul att höra Razzora.

Den här sajten har ju inte varit lika aktiv som Mobiltelefoner så säger precis som kissidor att hoppas sajten kommer att blomstra.

Nu blir det kinkiga att veta vilken av de här två sajterna man skall lägga sina inlägg 😃

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
2014-08-20 17:31
#3

Ja det blir ju lite lusstigt då jag har skrivit här inne många gånger. Men det känns kul att ta över denna sajten. Ja du Bertil, det är bara att hålla det rent Android här och det som inte är bara Android på Mobiltelefoner. Men ibland kommer det nog ändå att finnas samma information på båda ställena. Som tex med IFA mässan, jag kommer att skriva ganska mycket här då det mesta handlar om Android, men så dyker ju lite WP och iOS grejer ocskå upp, då får man ha det på mobiltelefoner.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

[VSK]
2014-08-27 12:52
#4

Grattis och lycka till… 👍

Skorpion76
2014-11-09 08:36
#5

Grattis och lycka till! Jag har fått höra att det ska vara ett riktigt tufft jobb att vara Sajtvärd. Därför vill jag bara säga:
- Spark i rumpan!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Upp till toppen
Annons: