Annons:
Etikettsony
Läst 2635 ggr
natha-mjau
2014-05-20 16:44

Xperia z2 -samtal

Vid samtal hörs det inte vad jag säger, sprakar och låter bubbligt. De har alltid varit så,fick hem mobilen när den släpptes. Har förstått att fler har lite problem vid samtal,men jag kan alltså inte prata alls. Någon mer som har problemet och vet mer om det? Skicka in på lagning eller hoppas de löser sig vid nästa uppdatering?

Annons:
kissidor
2014-05-20 16:49
#1

xperia x2 är ju en väldigt gammal telefon, 4 år är mycket i mobilvärlden. den fick tydligen ganska usla omdömen redan när den var ny och inte lär den ju ha blivit bättre med tiden. uppdateringar skulle jag bli förvånad om den fortfarande fick, och den är knappast värd att kosta på en reparation. det är nog inget att be för är jag rädd 🤔, byt telefon om du har möjlighet säger jag.

Värd på Mobiltelefoner och Android

natha-mjau
2014-05-20 17:03
kissidor
2014-05-20 19:31
#3

Haha, ja se det var skillnad det 😃! Jag tyckte faktiskt det verkade lite underligt, men när det ändå FANNS en x2 så tänkte jag jaja, alla byter ju inte telefon lika ofta 🙂.

verkar som du säger vara många som råkat ut för det, har du läst den här tråden på swedroid:

 http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=110645 ? Där kanske du kan finna råd om vad du bör göra, det verkar som att många har fått lämna in den och fått en ny i utbyte.

Värd på Mobiltelefoner och Android

natha-mjau
2014-05-21 17:37
#4

ja, skickade in den idag!

kissidor
2014-05-21 19:13
#5

håller tummarna att du snabbt får tillbaks en ny som funkar 👍! berätta gärna hur det gick sen 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: