Annons:
Etikettproblemlösning
Läst 3607 ggr
Nicklasangora
2014-04-11 12:01

Xperia z1 helt förstörd efter uppdatering..

Hej! Jag har en Sony Xperia z1. den är ca 1 månad gammal…Och har funkat hur bra som helst!! Är verkligen jätte nöjd! Men när jag uppdaterade till kitkat grejen så har hela mobilen förstörts.. grejer som har ändrats:

Folk hör mig inte när vi pratar.
Den hackar och stänger av appar hela tiden.
Allmänt seg!

Och allt det hände efter uppdateringen.. 

Så jag behöver hjälp… Kan jag få tillbaka det gamla systemet?

//Nicklas

Annons:
kissidor
2014-04-11 12:47
#1

Nja inte så lättvindigt. Men dels är det mycket möjligt för att inte säga troligt att åtminstone en del av problemen försvinner om du gör en fabriksåterställning av telefonen - det rekommenderas egentligen att man alltid gör efter en större uppdatering som denna, men få gör det och många klarar sig utan problem ändå, men långtifrån alla. 

Så gör det för det första och så håller vi tummarna för att det hjälper . Sen så är det väl rent allmänt så att den första upplagan av en ny OS-version eller OS till en nysläppt telefon så gott som undantagslöst är påtagligt buggig, och så brukar det komma en till uppdatering med buggfixar efter ett tag. 

Du kan ju googla lite på "problems with kitkat update for z1" eller nåt ditåt så ser du om några av dina problem är vanligt förekommande buggar.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: